FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Co do firmy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dewan
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 180
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Mar 05, 2021 11:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do firmy możemy sobie kupić wzorcowane przyrządy pomiarowe. W działalności wielu firm takie narzędzia będą niezbędne aby wykonywać codzienne prace, a wzorcowanie upewnia nas, że wykonane pomiary są zgodne z rzeczywistością.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
roman36776
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 23 Maj 2020
Posty: 43

PostWysłany: Pią Mar 05, 2021 5:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi były potrzebne bardzo dobre opakowania i te opakowania mam od https://mzpack.pl .Z tej firmy naprawdę korzysta bardzo dużo osób.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
loat
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 4

PostWysłany: Pon Mar 08, 2021 6:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej, prowadzę własną firmę gdzie produkujemy dość dużą ilość dokumentów, na https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/news/archiwizacja-dokumentow-w-firmie---jak-robic-to-rozsadnie,p559677966 czytałem ostatnio ciekawy artykuł na temat ich archiwizacji, czy według was warto będzie się tym kierować i archiwizować w ten sposób?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Parus
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 07 Mar 2021
Posty: 4

PostWysłany: Pon Mar 08, 2021 8:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli szukacie udogodnień i ułatwień w firmie, to polecam się zainteresować ofertą firmy https://www.firmowapoczta.pl - im można zlecić takie sprawy jak obsługa korespondencji, nawet nie wiecie ile czasu można oszczędzić dzięki temu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jolaa_88
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 145

PostWysłany: Czw Mar 11, 2021 10:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukujesz korzystnego finansowo leasingu drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek? Dzięki https://drukarkinet.pl wyposażysz firmę w niezbędny sprzęt przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nisa
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 122

PostWysłany: Sro Mar 17, 2021 2:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W każdej firmie bardzo ważny jest przepływ informacji Smile Dlatego w firmach, bardzo często potrzebne są dobre serwery Wink Świetnym rozwiązaniem dla rozwijającej się firmy jest chmura, szczególnie chmura hybrydowa może się okazać doskonałym rozwiązaniem Smile W tym momencie netia ma bardzo fajną ofertę: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/data-center-cloud/netia-cloud-tunnel Smile Warto się temu przyjrzeć jeśli chcemy usprawnić przepływ informacji w naszej firmie!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
karol123
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 16 Gru 2017
Posty: 1622

PostWysłany: Nie Mar 21, 2021 8:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wirtualne biuro to najlepsze rozwiązanie dla osób, które dopiero założyły własną firmę. Ceny prowadzenia takiego biura w porównaniu z takim stacjonarnym są naprawdę niskie, więc można te zaoszczędzone fundusze wydać na rozwój firmy! Ja sam posiadam takie wirtualne biuro z oferty http://wirtualne-biuro.com.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
hiacynt666
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 1364

PostWysłany: Pon Mar 22, 2021 4:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W firmie niezbędny jest wysokiej klasy sprzęt komputerowy. Ja postawiłem na laptopy- zobaczcie tu https://itnes.pl/notebooki/notebooki-lenovo/notebooki-lenovo-thinkpad/ To laptop biznesowy, chyba najlepszej marki na naszym rynku. To laptopy uważane są za bezawaryjne, o wytrzymałej konstrukcji. Można na nich pracować intensywnie i w różnych warunkach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zrodlo55
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Mar 2019
Posty: 323

PostWysłany: Pon Mar 22, 2021 5:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prowadząc firmę z zakresu budowlanki, trzeba wziąć przede wszystkim pod uwagę kwestie dopasowania i zróżnicowania przeróżnych możliwości. To ważne, aby wszystko w tym obszarze było jak najlepiej zorganizowane. Ważny jest również sprzęt. Dlatego jeśli nie masz możliwości zakupu wynajmij go. Dobrej jakości podesty nożycowe oraz różne inne propozycje znajdziesz na http://www.instant.com.pl/pl/categories/podnosniki-nozycowe gdzie znajdziesz dosłownie wszystko co niezbędne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tymoteusz1
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 1903

PostWysłany: Wto Mar 23, 2021 9:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że tak. Liczy się przede wszystkim to, byście byli w stanie odpowiednio dobrać oprogramowanie wms pod kątem profilu prowadzonej przez Was działalności.

Ostatnio zmieniony przez Tymoteusz1 dnia Czw Lut 10, 2022 5:45 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pinki
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 830

PostWysłany: Wto Mar 23, 2021 10:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może ktoś z Was prowadzi biznes gastronomiczny i szuka namiaru na sprawdzonego producenta opakowań takich jak sztućce czy naczynia ? Warto zerknąć na ofertę E-opakowania https://e-opakowania.info/176-kubki-papierowe-z-nadrukiem. Szeroki asortyment, konkurencyjne ceny, szybka wysyłka.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sanford.reggie
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 23 Mar 2021
Posty: 4
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto Mar 23, 2021 12:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W jaki sposób wejść na rynek z przytupem?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
emse
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 291

PostWysłany: Sro Mar 24, 2021 9:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że jak prowadzi się dość sporą firmę, to na pewno warto byłoby wyposażyć ją w szafki śniadaniowe . Takie coś się przydaje, nie ma co. Każdy z pracowników wtedy ma swoje miejsce, nie ma bałaganu, chaosu i zamieszania. U nas świetnie się takie rozwiązanie sprawdziło.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
marek333267667
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 05 Sie 2020
Posty: 1296

PostWysłany: Czw Mar 25, 2021 9:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli ktoś prowadzi firmę to na pewno warto skorzystać z bardzo dobrego szkolenia https://growth.town/produkt/strategic-thinking-intensive/ . Ja z tego szkolenia na pewno skorzystam.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jarzebina
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Sty 2021
Posty: 554

PostWysłany: Czw Mar 25, 2021 12:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobrą opcją jest możliwość wynajęcia magazynu. Firmy takie jak 7R mają w swojej ofercie taką opcję. Warto się z nimi skontaktować: https://www.7rsa.pl/nasze-projekty aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Następny
Strona 6 z 31

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy