FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Gdzie zorganizować konferencję?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Kursy, szkolenia , targi, konferencje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalsobczak
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 359

PostWysłany: Pon Kwi 02, 2018 10:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Świetnym miejscem na organizację takiej konferencji jest Pin Up Studio: http://pinupstudio.pl/. To miejsce znajduje się w centrum Warszawy i jest dostosowane do potrzeb organizacji eventów. Warto rzucić okiem - prezentuje się bardzo ciekawie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Tymoteusz1
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 266

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2018 8:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ważne jest to, by miejsce, w którym organizujecie dany event, oferowało odpowiedni standard dla Waszych gości. To bardzo istotne, bo przecież ludzie lubią wypocząć po konferencji w komfortowych warunkach. Absolutną podstawą są takie kosmetyki jak http://www.prohotelcosmetics.pl/oferta/kosmetyki-hotelowe i tego typu artykuły, więc miejcie to na uwadze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
janusz88
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 127
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Kwi 13, 2018 2:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja z kolei widziałem niedawno ciekawą opcję zrobienia konferencji w Borach Tucholskich Wink Hotel nazywa się Hanza Pałac i jest umiejscowiony w ciekawej okolicy lasów. Dodatkowo gwarantuje sporo atrakcji dla uczestników konferencji Smile Możesz sobie podpatrzeć tutaj
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
elabarbara
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 124

PostWysłany: Pon Sie 20, 2018 7:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybór odpowiedniego miejsca na organizację takiej imprezy jest bardzo ważny. Jak już organizować konferencje to najlepiej wybrać jakieś miejsce w troszkę spokojniejszym miejscu niż miasto. Według mnie warto postawić na takie miejsce http://www.trzyroze.pl/konferencje mi się tam bardzo podoba, świetne miejsce też do wypoczynku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
majka77v
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 3

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2018 1:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Super wskazówki, jest w czym wybierać Smile
_________________
Fotele biurowe
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mared434
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 82

PostWysłany: Pią Wrz 14, 2018 2:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ze swojej strony chciałbym Wam polecic oferte dla firm, jest co profesjonalny catering, ktory znajdziecie na stronie http://fiesta.com.pl/catering-czym-kierowac-sie-przy-wyborze/. Wizerunek firmy jest bardzo wazny, a na pewno pomoze w tym catering złozony z profesjonaistów w swojej branzy. Mają świetna oferte.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Kursy, szkolenia , targi, konferencje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy