FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jak urzadzić biuro ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Budowa domu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mared434
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 763

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2018 5:08 pm    Temat postu: Praca opiekunki Niemcy Odpowiedz z cytatem

Czesc, Właśnie mnie też bardzo interesuje aktualnie praca w opiece w Niemczech. Może podpowiecie mi jak to dokładnie wygląda? Zastanawiałam się nad wyjazdem do takiej pracy z firmą Sentium ponieważ słyszałam, że ma bardzo dobre opinie. Co wy o tym sądzicie?

Ostatnio zmieniony przez mared434 dnia Wto Maj 15, 2018 3:07 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
porke
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 864
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2018 11:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja do wykończenia wnętrz wynajęłabym firmę. Dzięki temu miałabym pewność, że wszystko jest zrobione tak jak chce. W końcu biuro musi wyglądać by klienci się w nim dobrze czuli.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ireneuszmak
Uczestnik
Uczestnik


Dołączył: 17 Maj 2018
Posty: 10

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 12:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy wyposażeniu biura warto skorzystać z szafy na dokumenty https://sejfexpert.pl/szafa-pancerna-na-dokumenty oczywiście wszystko zgodne z RODO
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
karn
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 3

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 5:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miej na uwadza dużą ilość szaf potrzebnych ale jednocześnie postarać się zrobić wszystko w minimalistycznym stylu to się dobrze prezentuje teraz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bartek88
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 108

PostWysłany: Wto Lis 13, 2018 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno warto by było mieć kserokopiarkę, jak nie stać Cię na nową to możesz np. wypożyczyć tutaj http://smartcopy.eu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
FrankieeFran
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 05 Paź 2017
Posty: 46

PostWysłany: Sro Lis 14, 2018 2:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może wcale nie będzie to konieczne, tak samo jak wynajmowanie biura. Na stronce http://workingclub.pl znajdziecie ofertę firmy zajmującej sie wynajmowanie wyposażonych już biur. Ich wielką zaletą jest to że nie musicie decydować się na długie umowy najmu, mają bardzo elastyczny okres wynajmu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jakub520
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Sie 2018
Posty: 374

PostWysłany: Wto Lis 27, 2018 5:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli będziecie urządzać biuro, to polecam https://sklep.lobos.pl/oprawa-dokumentow/folie-do-laminowania,cat226473.html W tym miejscu można zaopatrzyć się kompleksowo i w jednej paczce otrzymać wszystkie potrzebne akcesoria. W sklepie kupimy artykuły papiernicze, piśmienniczy czy duży sprzęt elektroniczny. Cała oferta jest atrakcyjna cenowo a opcje przesyłki bardzo komfortowe. Polecam sprawdzić ten sklep.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
AnitaCz
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 587

PostWysłany: Pią Lis 30, 2018 12:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do biura warto zakupić kominek bo ociepli znacznie wystrój całego wnętrza. Myślę ,że warto zajrzeć tutaj https://www.wkladykominkowe.net.pl/12-wklady-kominkowe i spojrzeć na ich projekty kominków - ja nie mogę od nich oderwać oczu. Mają i klasyczne i nowoczesne - jednym słowem do każdej aranżacji. Poradzili mi w kwestii doboru konkretnego modelu oraz wymiarów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kidzynia70
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 04 Gru 2018
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Gru 05, 2018 11:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma co niepotrzebnie zagracać przestrzeni biurowej jakimiś roślinami, dekoracjami itd. Lepiej postawić na minimalizm i pozwolić pracownikom samym udekorować swoje otoczenie, jeśli czują taką potrzebę. Ważne jest to, by wstawić biurka o odpowiedniej wysokości i szerokości blatu, wygodne fotele, szafeczki, półki, przyborniki, szafy czy regały, by można przechowywać dokumenty, zabezpieczać sprzęt elektroniczny oraz mieć gdzie trzymać np. przybory biurowe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ajlar
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 450

PostWysłany: Sro Gru 12, 2018 4:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze na pewno beda niezbedne dobre jakosciowo oraz wygodne krzesla biurowe. W koncu to w biurze pracownicy siedza z reguly po te 6-8h bez przerwy, wiec niech chociaz siedza wygodnie:)
Delta - to polski producent krzesel i stolow - takze do biur, gastronomii czy nawet dla indywidualnych klientow. Spojrzcie, co maja w swojej ofercie: https://www.deltachairs.com/krzesla,c1.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jannek G
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 20 Lis 2018
Posty: 30

PostWysłany: Czw Gru 13, 2018 2:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc to ja chyba wolałbym zdecydować się na usługi projektanta, ale to dlatego, że się niespecjalnie znam. Dla mnie ważniejszy jest sprzęt w biurze, bo to właśnie od niego zależy jakość pracy. Jeśli poszukujecie sprzętu do biura, a macie ograniczone środki, to polecam sprzęt poleasingowy. Warto też sobie zapisać numer do firmy, która świadczy usługę naprawa laptopów. W Warszawie mogę Wam polecić MM Comp https://www.mmcomp.pl/naprawa-laptopow-warszawa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hiacynt666
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 1364

PostWysłany: Nie Gru 16, 2018 7:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak chcesz budowac dom to warto będzie zainteresować sie też umeblowaniem. Jednak i tak wydasz dużo na samą budowę dlatego polecam Ci meble używane warszawa To spore miasto ale na pewno znajdziesz miejsce gdzie meble będą dobrej jakości za rozsądne pieniądze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mebleteo_pl
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 273

PostWysłany: Sro Gru 26, 2018 9:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto również zadbać o wyposażenie biura, czy też strefy wyznaczonej dla pracowników. A do tego będziesz potrzebował dobrej jakości mebli najlepiej o jak największej wytrzymałości i trwałości na lata. W tym zakresie chętnie pomożemy, wystarczy tylko odwiedzić nasz sklep https://www.mebleteo.pl w którym znajdziecie ich duży wybór i do dyspozycji zawsze jest również nasza obsługa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
OlaM
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Lip 2018
Posty: 618

PostWysłany: Sro Sty 02, 2019 7:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasami naprawdę ciężko jest odpowiednio zagospodarować taką przestrzeń dlatego w wolnej chwili polecam sprawdzić również biuro architektoniczne https://gigaarchitekci.pl/ które tworzy genialne projekty i to będziecie mogli również mieć z głowy. Dlatego jak znajdziesz chwilę to sprawdź na ich stronie projekty jakie przygotowali
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jzrkan
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Maj 2015
Posty: 118

PostWysłany: Czw Sty 03, 2019 11:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli ktoś jest zainteresowany kompleksową realizacją biura, to warto sprawdzić http://totalsec.pl/ Oprócz tego specjalizują się też w projektowaniu i wykonawstwie systemów teletechnicznych i elektrycznych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Budowa domu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 5 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy