Wysłany: Wto Cze 04, 2019 1:15 pm Temat postu: Tablice do biura
Witajcie! Szukam czegoś co nadawało by się do rozpisania dla klientów planu działania lub przedstawienia projektu na konferencji. Pomyślałem nad takimi tablicami http://www.tableo.eu Jak uważacie warto kupić coś takiego ? Można zamówić taką tablicę pod wymiar tak jak nam pasuje i to dla mnie także jest plusem. Myślicie że sprawdzi się takie coś ?
Takie tablice do biura można również niedrogo zamówić w sklepie internetowym https://tablice-magnetyczne.com/tablice-szkolne-suchoscieralne.html. Moim zdaniem w każdym biurze powinna się taka właśnie tablica znaleźć, bo zawsze można na niej zapisać jakieś najważniejsze informacje dla pracowników itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach