FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Własna firma - trudna sprawa?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 77, 78, 79  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalicki12
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 969

PostWysłany: Nie Lip 30, 2017 8:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciężko powiedzieć. Ważne też, żebys się dobrze prezentował. Jeśli chcesz mieć sklep pomysł o witrynach sklepowych. Widziałam ofertę na http://dandav.com.pl/oferta/witryny-sklepowe.html i wygląda na to, że znają się na rzeczy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
gutek
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 1706

PostWysłany: Pon Lip 31, 2017 7:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jest to takie trudne jakby się mogło wydawać. Trzeba tylko cały czas śledzić to, co się dzieje w polskiej gospodarce. Takie informacje mogą okazać się naprawdę przydatne i to niezależnie od branży w jakiej działamy. Tutaj http://magazynfakty.pl znajdziecie wiele cennych informacji, dlatego też warto tam zaglądać.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bungee
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 845

PostWysłany: Pon Lip 31, 2017 8:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno prowadząc własną firmę, trzeba się też nauczyć być reprezentatywnym - w końcu od tej pory człowiek staje się niejako wizytówką swojego przedsiębiorstwa. Warto się z tego zakresu doszkalać i zwiększać swoją wiedzę. Przydatne porady są na szczęście dostępne w internecie. Na przykład tutaj http://baan.pl/modny-prezes-na-spotkaniu-biznesowym/ są rady dla prezesów w zakresie ubioru na spotkanie biznesowe. Ważna sprawa - chyba każdy, kto prowadzi firmę, to przyzna.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
finko
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 795

PostWysłany: Sro Sie 02, 2017 6:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W przypadku własnej firmy warto pamiętać o bezpieczenstwie. To niezwykle istotn. Szkolenia Pierwsza Pomoc Gdyni w dobrej firmie jak kvadro to na pewno doskonałe rozwiazanie dla Twoich pracowników. Warto sprawdzić ich ofertę tutaj: http://kvadro.pl/terminy-szkolen/szkolenie-pierwsza-pomoc . Na pewno będziecie zadowoleni.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
michalsobczak
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 542

PostWysłany: Sro Sie 02, 2017 7:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jestem na etapie planowania otwarcia sklepu spożywczego z ekologiczną żywnością. Wiem, że na pewno będą mi potrzebne meble sklepowe. Wiecie, gdzie najlepiej się w nie zaopatrzyć?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lucynka
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 569

PostWysłany: Pon Sie 07, 2017 10:04 am    Temat postu: Biznes Odpowiedz z cytatem

Ja poszłam na "swoje" kilkanaście lat temu i uważam, że choć momentami bywało ciężko, to decyzja była słuszna. Firma przynosi mi wiele satysfakcji i po tylu latach prowadzenia działalności mogę Wam dać dwie rady. Pierwsza to nie należy brać sobie na głowę wszystkich aspektów funkcjonowania fimy. Lepiej zająć się wybranym aspektem, ja na przykład zajmuję się promocją, a mąż kontaktami z klientami. Po drugie, jeśli chodzi o promocję, to nie warto wydawać wiele na reklamy, lepsze będą tradycyjne ulotki i wizytówki. Mi je drukuje firma viperprint.pl - www.viperprint.pl/produkt/WI053
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Klamunia
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 4

PostWysłany: Wto Sie 08, 2017 2:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciężka, ciężka. Ale żeby osiągnąć sukces i prowadzić naprawdę dobre życie nie trzeba zakładać własnego biznesu, dobrym przykładem jest tutaj Pani Beata Mońka, jest po prostu specjalistą w swojej dziedzinie i zna się na tym co robi. Artykuł ten https://alebank.pl/beata-monka-nowym-prezesem-gremi-business-communication/ może być dobrym przykładem na potwierdzenie moich słów, warto czasem wziąć się w garść i w siebie samego zainwestować
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
marzenasajdak
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 818

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2017 5:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a myślałeś już nad reklamą? Ja ostatnio widziałam takie fajne pokrowce z logiem firmy na http://www.izisport.pl/ i bardzo mi się to spodobało, porządnie zrobione, fajny nadruk, myślę że jako gadżety dla klientów ekstra reklama
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
opirala
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 5

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2017 12:46 pm    Temat postu: Biznes online. Odpowiedz z cytatem

Ja ze swojej strony polecałabym biznes online. Wydaje mi się łatwiejszy pod względem braku szukania lokalu oraz możliwości pracy samodzielnej (przynajmniej na początku). Dodatkowo sieć cały czas się rozwija i mamy dostęp do coraz lepszych kanałów promocji biznesu. Jednym z takich kanałów jest Facebook, a kampanie na nim można zlecić zewnętrznej firmie takiej jak http://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/. Jest to oszczędność czasu i można skupić się na tworzeniu produktów, których wybór jest bardzo szeroki w biznesach online.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
budowlaniec
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 648

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2017 8:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Własna firma to duże wyzwanie. Warto korzystać z rozwiązań pozwalających na oszczędności. Takim rozwiązaniem jest http://leasinglaptopa.pl/ProductDetails?filters=5206876960E4FB13DD7832F06C696B06210BE840 Można wziąć w leasing nawet kilka komputerów, a potem wrzucić w koszta utrzymania firmy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
charlotte1991
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 1128

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2017 6:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prowadzenie firmy nie jest trudne i warto zastanowić się nad własną dzialalnościa. W prowadzeniu i rozwijaniu firmy bardzo pomocna może okazać się wycena przedsiębiorstwa. Dzięki temu będziesz mógł opracować nową strategie i postawić na rozwój.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
katpio123
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 03 Cze 2016
Posty: 54

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2017 7:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prowadzenie własnej firmy wcale nie jest takie trudne. Ja jak zakładałam swoją firmę transportową to w sumie najwięcej kłopotu sprawiało mi Rozliczanie wynagrodzeń kierowców ale tu też sobie dobrze poradziłam bo znalazłam odpowiednią firmę która się tym zajęła, wszystko mam zawsze na czas fajnie rozliczone i o nic nie muszę się już martwić Smile Tak więc nie martwcie się i zakładajcie swoje firmy bo wystarczy trochę szczęścia, dobrego pomysłu i osiągnie się sukces Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Loipeld
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 690

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2017 7:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prowadząc własna firmę warto też wziąć pod uwagę informacje tego artykułu http://www.rp.pl/Praca/170828999-Grupa-GoWork-opinie-juz-65-mln-przychodu-i-2-000-pracownikow.html . Opinie w internecie są coraz ważniejsze i dostrzega to coraz więcej firm. Warto zdecydować się na bycie ocenianym przez pracowników, ponieważ pozytywne opinie to dobra reklama dla firmy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ania56
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 65

PostWysłany: Nie Wrz 17, 2017 3:52 am    Temat postu: firma i dokumenty Odpowiedz z cytatem

Przy prowadzeniu firmy warto zabezpieczyć się w dobre niszczarki dokumentów. Natomiast przy sporej ilości dokumentów nie podlegających archiwizacji stos takich papierów warto powierzyć komuś, kto profesjonalnie zajmuje się niszczeniem dokumentów. W Gorzowie taką usługę oferuje Impuls - http://impuls24.pl/oferta/niszczenie-dokumentow/. Mają profesjonalne maszyny do sprawnego niszczenia dokumentów. Oczywiście oferują także ochronę danych tak więc nie ma obaw że z dokumentów wypłyną jakieś informacje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Terry55
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 177

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2017 6:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JA tam bym jednak wolał nikomu nie przekazywać swoich dokumentów. Pewnie do ich niszczenia wysłałbym stażystę lub praktykanta. Moim zdaniem zatrudnianie do tego osobnej firmy jest stratą pieniędzy, szczególnie jak w firmie jest niszczarka. A odnośnie biura to wynajmując je od http://www.officemap.pl/search/list/?city=warszawa&district%5B%5D=srodmiescie to nie wiadomo jak daleko byłoby ono od tej firmy i trzeba by jeszcze zapewnić transport tych dokumentów do tej firmy. No mówię kompletna strata czasu. No ale kto co lubi, można i tak.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 77, 78, 79  Następny
Strona 18 z 79

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy