FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
akcesoria biurowe do firmy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gutek
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 1706

PostWysłany: Pon Lut 15, 2021 7:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zerknijcie sobie do sklepu Biurwa. Tam na pewno znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie. Myślę, że warto przede wszystkim stawiać na jakość oraz sprawdzone rozwiązania, aby biuro działało perfekcyjnie i nie zdarzały się żadne wpadki. Pomyślcie o tym koniecznie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
inka3
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 510

PostWysłany: Nie Mar 14, 2021 7:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że tutaj https://www.biurfan.pl/ znajdziecie to, czego szukacie. Mają tam szeroki asortyment, jeśli chodzi o różnego typu materiały biurowe. Warto się tam na spokojnie rozejrzeć. Na pewno ogromną zaletą tego sklepu jest to, że można zrobić tam zakupy online, które będą dostarczone wprost do naszej firmy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patrycjagruszka
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 20 Sty 2021
Posty: 176

PostWysłany: Pon Mar 15, 2021 10:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że oprócz standardowego wyposażenia biura, warto zadbać o dodatki, dzięki którym praca będzie dużo przyjemniejsza, a klienci także poczują się bardzo komfortowo. Na stronie https://galeriawchmurach.pl/obrazy-do-biura.html możecie znaleźć propozycję obrazów, które idealnie nadają się do biur. Wybór jest spory, więc każdy bez trudu powinien znaleźć coś dla siebie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
dernitaeran
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1232

PostWysłany: Sro Mar 17, 2021 2:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli rozglądacie się za porządnym producentem artykułów biurowych, do którego warto się zgłosić to polecam wam zajrzeć na stronę https://tik.com.pl/ Sam od dawna się u nich zaopatruję i wiem że można na nich polegać. W ich ofercie znajdziecie podkładki pod mysz, segregatory, teczki, pudełka itp.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
chacman14
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 552

PostWysłany: Pon Mar 29, 2021 4:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Każdej firmie potrzebna jest pieczątka. Takie wykonuje firma faksymile oferują szeroką gamę produktów. Na stronie zobaczcie na przykładowe wzory i wielkości pieczątek faksymile.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kasjusz
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 24 Mar 2021
Posty: 6

PostWysłany: Wto Mar 30, 2021 7:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z całą pewnością do biura przyda się dobrej jakości laptop do pracy. Jeden z lepszych firmowych laptopów https://dell-laptopy.pl/biznesowy-laptop-dell-latitude-15-5520-z-procesorem-intel-core-11-generacji/ który z takimi parametrami nie ma prawa nas zawieść. Procesor Intel Core 11 daje nam wiele możliwości jeżeli chodzi o pracę. Warto sprawdzić i poczytać opinie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
oconsidine
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 30 Mar 2021
Posty: 4
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Wto Mar 30, 2021 8:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takie akcesoria warto zamawiać hurtowo.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
miki09
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Mar 2018
Posty: 196

PostWysłany: Wto Sty 18, 2022 6:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komfort pisania niewątpliwie zależy też od jakości artykułów biurowych. Artykuły papiernicze Herlitz to z pewnością jedne z lepszych artykułów dostępnych na rynku. Trwały asortyment zadowoli każdego kto szuka dobrej jakości materiałów biurowych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
paweldziob
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 13 Gru 2021
Posty: 69

PostWysłany: Sro Sty 19, 2022 8:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że w biurze przydadzą się akcesoria do tablic. Znajdziecie je na stronie https://tablice-magnetyczne.com/akcesoria-do-tablic. Ceny są atrakcyjne, a wysyłka szybka.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jankos90
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 15 Maj 2022
Posty: 1

PostWysłany: Nie Maj 15, 2022 3:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W każdym biurze obowiązkowym akcesorium będzie pieczątka z danymi firmy. duże pieczątki na zamówienie zazwyczaj zlecamy firmie MAX. To dla tego, że nasza marka przykłada ogromną wagę do szczegółów, nawet takich jak jakość wykonania stempla na dokumencie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
finko
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 795

PostWysłany: Pią Lip 22, 2022 3:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja szukałem pieczątki firmowe Warszawa, ponieważ tylko to zostało mi do załatwienia z takich firmowych spraw i wyposażenia biura. Kolega polecił mi firmę https://www.maxonline.pl/sklep/pieczatki-firmowe. Zamówiłem u nich i szybko wykonali pieczątkę dla mnie. Jestem zadowolony, nie sądziłem, że będzie ona aż tak często przydatna. Jednak żadna firma się nie obędzie bez pieczątki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Adrian77
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 02 Gru 2021
Posty: 553

PostWysłany: Sro Paź 12, 2022 11:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli jesteście zainteresowani tematem smart home, motoryzacji lub akcesoriami dla zwierząt to polecam Wam sprawdzić ofertę sklepu internetowego, gdzie znajdziecie m.in. mobilna stacja zasilania . Jest to sklep, w którym wielokrotnie robiłem zakupy i nigdy nie było najmniejszego problemu z dostawą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
alicja89
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 20 Lis 2019
Posty: 1223

PostWysłany: Pon Lis 20, 2023 5:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy wiecie, który sklep internetowy posiada w swojej ofercie artykuły papiernicze Warszawa hurt? Ważny jest dla mnie szeroki wybór produktów w korzystnej cenie. Jak na razie znalazłam w Internecie hurtownie Sovpol https://sklep.sovpol.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jumaks3
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 19 Lis 2023
Posty: 4

PostWysłany: Pon Lis 20, 2023 5:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się, każdy ma prawo do własnego zdania. Warto otwarcie słuchać różnych opinii i szanować indywidualne perspektywy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
friesen.lessie
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 24 Lis 2023
Posty: 4
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lis 24, 2023 1:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po przeczytaniu tego artykułu https://proseedmag.pl/material-zewnetrzny/laptopy-poleasingowe-czy-warto-wybrac-je-do-swojej-firmy rozważam zakup urządzeń dla pracowników mojej firmy i zastanawiam się, czy warto zainwestować w laptopy poleasingowe. Czy ktoś ma doświadczenie z korzystania z takiego sprzętu w firmowym środowisku? Czekam na Wasze rady i doświadczenia. Dzięki z góry za każdą informację!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy