FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
wyposażenie biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oczak
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 536

PostWysłany: Czw Cze 14, 2018 5:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Każde biuro potrzebuje czego innego, w zależności od tego, czym się zajmuje, choć takie podstawy jak biurka, szafy, regały czy sprzęt komputerowy z drukarkami to chyba oczywistość dla każdego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Tomek767
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 03 Paź 2017
Posty: 363

PostWysłany: Czw Gru 27, 2018 8:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli będziesz również potrzebował dobrej jakości części zamiennych np. do drukarek, komputerów, czy też akcesoriów biurowych to polecam ze swojej strony sklep https://dobretonery.pl w którym można znaleźć ich naprawdę spory wybór w fajnych cenach i do tego dbają zawsze o terminowo zrealizowane zamówienie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Robert43
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 22 Sie 2017
Posty: 42

PostWysłany: Pią Sty 04, 2019 8:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyposażenie biura to bardzo złożona kwestia i trzeba pamiętać o wielu rzeczach. Ja w ostatnim czasie tak mocno się skupiłem na kupowaniu nowego sprzętu i biurek, że całkowicie zapomniałem o wodzie mineralnej dla pracowników. Znalazłem usługę woda dla firm oferowaną na tej stronie https://wodadlafirmy.pl/ i jestem bardzo zadowolony z ich usług. Dostawa jest bardzo szybka, a woda odpowiada praktycznie wszystkim. Jak dla mnie super!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mebleteo_pl
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 26

PostWysłany: Sro Sty 09, 2019 2:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno warto wszystko sobie dokładnie rozplanować i jeżlei będziecie myśleli o wyposażeniu to warto stawiać na meble które nie zajmują dużej powierzchni, a zapewniają sporą pojemność. Przykładem takich rozwiązań są meble metalowe które znajdą Państwo także w naszym sklepie https://www.mebleteo.pl/ dostępne są w przystępnych cenach i zapewniają najwyższą jakość.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KrzysiekD
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 330

PostWysłany: Czw Sty 17, 2019 7:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tonery tusze, monitory, drukarki, projektory i akcesoria biurowe kupicie w https://www.offishop.pl/ Są mega dobrze zaopatrzeni, mają niezłe ceny no i to sklep internetowy, więc jak dla mnie to wielka zaleta, można na spokojnie obejrzeć co mają.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
darion
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 328

PostWysłany: Wto Sty 22, 2019 8:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli rozglądacie się za odpowiednim sprzętem biurowym to skontaktujcie się z firmą www.cbs.gda.pl Sam posiadam sprzęt biurowy, który od nich zakupiłem i jestem z niego bardzo zadowolony.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zypa
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 353

PostWysłany: Wto Sty 22, 2019 9:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CO sądzicie o zastosowaniu takich motywów w biurze?
https://tapetuj.pl/category/fototapety ?
To się sprawdzi, czy raczej średnio?
Co wykorzystywaliście u siebie?
Macie zdjęcia swojego wnętrza?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
berekowski
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 21 Sie 2018
Posty: 280

PostWysłany: Czw Sty 24, 2019 9:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o artykuły biurowe, wszystkie te papiery, segregatory, długopisy, teczki, zszywacze czy kalkulatory to kupicie je w Tomaszowie Mazowieckim w firmie Meteora. Oprócz tego mają kserokopiarki czy niszczarki do dokumentów. Nie przesadzają z cenami, więc my regularnie zaopatrujemy się właśnie u nich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomek767
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 03 Paź 2017
Posty: 363

PostWysłany: Sro Sty 30, 2019 9:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do biura na pewno będziesz także potrzebował dobrej jakości artykułów biurowych wraz z zamiennikami do drukarki, bo też tuszu u nas schodzą ogromne ilości. Jednak mam swoje pewne miejsce gdzie można wszystko w tym temacie kupić i to w dobrych cenach, a dokładnie https://dobretonery.pl/ tym bardziej, że nie stronią od wyprzedaży.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
morus
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 270

PostWysłany: Czw Sty 31, 2019 11:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ergonomiczne metalowe meble biurowe dostaniecie w http://www.met-lak.com.pl/produkty/meble-biurowe/ To producent, ich meble są wysokiej jakości, dobrze nam służą już któryś rok. Mają m.in. szafy na akta i kartoteki regały magazynowe czy regały jezdne do archiwów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tom.m
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 72

PostWysłany: Pon Lut 04, 2019 1:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdy urządzałem salę konferencyjną do mojego biura trafiłem na krzesła biurowe warszawa. Meble są dobrej jakości, duży wybór. Firma specjalizuje się w meblach biurowych, można więc wyposażyć całe biuro.
_________________
https://kancelaria-bonaartis.pl/


Ostatnio zmieniony przez tom.m dnia Czw Kwi 18, 2019 8:32 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vato
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 431

PostWysłany: Sro Lut 20, 2019 12:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli jesteście na etapie urządzania i wyposażania biura to zajrzyjcie na stronę www.abc-podlogi.eu Firma ta zajmuje się układaniem wykładzin w biurach. Tego typu podłoże jest chyba najczęściej wybierane do budynków biurowych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
danka
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 77

PostWysłany: Sro Lut 20, 2019 8:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli szukasz mebli na dokumenty zajrzyj na http://www.naturameble.waw.pl/niezbedny-zestaw-mebli-na-dokumenty/ Znajdziesz tam bardzo ładny i praktyczny zestaw mebli biurowych do przechowywania dokumentów. Ja właśnie zastanawiam się nad zamówieniem zestawu do nas. Przyda nam się miejsce na wszystkie papiery.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jannn5
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 57

PostWysłany: Pon Mar 11, 2019 9:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyjątkowa szafa obrotowa może być doskonałym rozwiązaniem do ciasnych pomieszczeń. Oryginalna, nowoczesna szafa Swivbox jest odpowiedzią na potrzeby osób prywatnych, a także właścicieli hoteli czy pomieszczeń biurowych. Szafa obrotowa od https://swivbox.com została stworzona z myślą o małych przestrzeniach. Jej mała głębokość, obrotowa konstrukcja oraz nowoczesny design sprawdzą się idealnie zarówno w niewielkim przedpokoju, jak i w biurze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kewa3939
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 10 Sie 2018
Posty: 149

PostWysłany: Wto Mar 12, 2019 10:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zakup porządnych mebli jest tutaj wskazany. Te, w które zostaliśmy wyposażeni dzięki Furniko http://www.furnikoconcept.pl/ było najlepszym pomysłem. Prezentują się znakomicie, oryginalnie a praca w takich warunkach to prawdziwa przyjemność.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy