FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Gdzie zorganizować konferencję?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Kursy, szkolenia , targi, konferencje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aleka
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 281

PostWysłany: Nie Kwi 26, 2015 9:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajna rzecz taka plenerowa konferencja. PRzynajmniej fajnie brzmi. Nasz szef wziął nas ostatnio na kolację do http://restauracjaokrasa.pl/ i właściwie zrobiła nam się z tego mini konfernecja. Ciekawe pomysły nam się porobiły, dlatego teraz - szef zabiera nas do restauracji częściej Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
sajgiewicz
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 8

PostWysłany: Pią Maj 15, 2015 12:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raz w plenerze widziałem taką konferencję ale to było chyba tylko na youtube i to mówił jakiś założyciel bardzo znanej i dobrej marki..Chyba to przemawiał Steve Jobs. Nie pamiętam czy to nawet nie było na zakończenie studiów przez tych wszystkich absolwentów collegu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
prowansja
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 285

PostWysłany: Sob Sie 29, 2015 3:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że bezpieczniej jest w lokalu, a optymalnie w lokalu z dostępem do pleneru, żeby jakby co można się było schować Smile W każdym razie ważna też jest muzyka, polecam wam rozważyć opcję wynajęcia Dj'a np. z firmy - http://www.audio-stage.pl/imprezy-firmowe/ , mogą poprowadzić tzw. cześć luźniejszą szkolenia Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
antek88
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 1

PostWysłany: Pon Wrz 07, 2015 11:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Osobiście sprawdziłem Hotel Sułkowki, ich główne zadanie to organizacja konferencji spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń, imprez integracyjnych. Profesjonalna, kompleksowa, nowoczesna obsługa dostosowana do potrzeb indywidualnych klientów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kali
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 369

PostWysłany: Pon Lis 09, 2015 3:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja polecam Hotel Lord w Warszawie, 4 gwiazdki Smile

http://hotellord.pl/bankiety-firmowe-gale-przyjecia
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
turocz
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 4

PostWysłany: Sro Lis 18, 2015 10:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hotel Sułkowski w Warszawie również jest świetnym miejscem!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
bryks
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 86

PostWysłany: Pon Lis 30, 2015 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie doskonałym miejscem na duży event firmowy, bez względu na charakter - czy to targi, czy konferencje, czy bankiet - jest centrum konferencyjno-targowe MT POLSKA.[/url]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sylwiana
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 867

PostWysłany: Sro Gru 02, 2015 8:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zawsze organizuję konferencje w Warszawie w Hotelu Lord.
Mają świetne zaplecze do organizowania tego typu wydarzeń. Namiary - http://hotellord.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
fiszar
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 4

PostWysłany: Wto Gru 08, 2015 10:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak widać na zdjęciach warunki są świetne
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ryksza
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 66

PostWysłany: Nie Gru 27, 2015 4:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mogę polecić Business Room Warszawa http://www.businessroomwarszawa.pl - naprawdę świetne miejsce Smile W samym centrum Warszawy, kompleksowo przystosowane pod takie eventy Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aza
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 145

PostWysłany: Sob Lut 20, 2016 6:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konferencję moim zdaniem najlepiej przeprowadzać w hotelu mając do dyspozycji bazę noclegową. Sama miałam okazję ostatnio zmierzyć się z poszukiwaniami właśnie takiego miejsca na dwudniową konferencję. Wybrałam znany mi hotel Hanza http://www.hotelhanza.pl/konferencje . Miałam do wyboru dwie sale klimatyzowane mogące pomieścić 60 osób. Każda z nich w pełni wyposażona oraz z dostępem do internetu. Jedna z nich sala „Amarylis” mieści się na poziomie minus jeden. W oddaleniu od recepcji i części hotelowej co daje nam możliwość izolacji i odosobnienia. Druga sala „ Orchidea”, położona na poziomie recepcji. Jej okna wychodzą na zaciszną ulicę co sprawia, że również sprawia idealne warunki do przeprowadzenia konferencji. Ja wybrałam właśnie „ Orchidea” Oczywiście korzystaliśmy z hotelowego cateringu. Był przepyszny i składam się ze słodkich ciast hotelowej produkcji. Po konferencji mieliśmy czas wolny.Lokalizacja hotelu sprzyjała spacerom po starówce. Wieczorem spotykaliśmy się na kolacji w hotelowej restauracji. Goście byli zachwyceni, a to chyba najlepsza nagroda dla organizatorki Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pics13
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 30

PostWysłany: Sro Lut 24, 2016 1:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o duże eventy to na pewno Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska jest warte uwagi. Duży, wspaniale wyposażony obiekt, który cieszy się renomą w branży mice. Polecam!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
princepola
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 192

PostWysłany: Czw Mar 31, 2016 8:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może nie w samej Warszawie ale w województwie mazowieckim https://www.salebiznesowe.pl/konferencje-mazowieckie są fajne hotele w których można zorganizować spotkania. Też dużo zależy od budżetu jaki chcemy przeznaczyć, w samej Warszawie ceny będą pewnie wyższe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
nowan
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 4

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2016 10:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej w centrum miejscowości gdzie mieszkają prelegenci. Zawsze to łatwiej zebrać ludzi i zorganizować całość wydarzenia
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
basia87
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 51

PostWysłany: Sob Kwi 23, 2016 7:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ryksza napisał:
Ja mogę polecić Business Room Warszawa http://www.businessroomwarszawa.pl - naprawdę świetne miejsce Smile W samym centrum Warszawy, kompleksowo przystosowane pod takie eventy Smile


Byłam, widziałam, potwierdzam Smile Co prawda na szkoleniu, a nie na konferencji, ale zgadzam się co do tego, że miejsce świetne! No i ta lokalizacja jest po prostu super - samo serce stolicy Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Kursy, szkolenia , targi, konferencje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy