Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aleka Ekspert
Dołączył: 04 Kwi 2014 Posty: 281
|
Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 9:54 pm Temat postu: |
|
|
Fajna rzecz taka plenerowa konferencja. PRzynajmniej fajnie brzmi. Nasz szef wziął nas ostatnio na kolację do http://restauracjaokrasa.pl/ i właściwie zrobiła nam się z tego mini konfernecja. Ciekawe pomysły nam się porobiły, dlatego teraz - szef zabiera nas do restauracji częściej |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
sajgiewicz Nowy Uczestnik
Dołączył: 15 Maj 2015 Posty: 8
|
Wysłany: Pią Maj 15, 2015 12:02 pm Temat postu: |
|
|
Raz w plenerze widziałem taką konferencję ale to było chyba tylko na youtube i to mówił jakiś założyciel bardzo znanej i dobrej marki..Chyba to przemawiał Steve Jobs. Nie pamiętam czy to nawet nie było na zakończenie studiów przez tych wszystkich absolwentów collegu. |
|
Powrót do góry |
|
|
prowansja Ekspert
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 285
|
Wysłany: Sob Sie 29, 2015 3:00 pm Temat postu: |
|
|
Myślę, że bezpieczniej jest w lokalu, a optymalnie w lokalu z dostępem do pleneru, żeby jakby co można się było schować W każdym razie ważna też jest muzyka, polecam wam rozważyć opcję wynajęcia Dj'a np. z firmy - http://www.audio-stage.pl/imprezy-firmowe/ , mogą poprowadzić tzw. cześć luźniejszą szkolenia |
|
Powrót do góry |
|
|
antek88 Nowy Uczestnik
Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 1
|
Wysłany: Pon Wrz 07, 2015 11:21 am Temat postu: |
|
|
Osobiście sprawdziłem Hotel Sułkowki, ich główne zadanie to organizacja konferencji spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń, imprez integracyjnych. Profesjonalna, kompleksowa, nowoczesna obsługa dostosowana do potrzeb indywidualnych klientów. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kali Ekspert
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 370
|
|
Powrót do góry |
|
|
turocz Nowy Uczestnik
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 4
|
Wysłany: Sro Lis 18, 2015 10:24 pm Temat postu: |
|
|
Hotel Sułkowski w Warszawie również jest świetnym miejscem! |
|
Powrót do góry |
|
|
bryks Ekspert
Dołączył: 18 Lip 2015 Posty: 86
|
Wysłany: Pon Lis 30, 2015 3:54 pm Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie doskonałym miejscem na duży event firmowy, bez względu na charakter - czy to targi, czy konferencje, czy bankiet - jest centrum konferencyjno-targowe MT POLSKA.[/url] |
|
Powrót do góry |
|
|
sylwiana Ekspert
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 913
|
Wysłany: Sro Gru 02, 2015 8:50 am Temat postu: |
|
|
Ja zawsze organizuję konferencje w Warszawie w Hotelu Lord.
Mają świetne zaplecze do organizowania tego typu wydarzeń. Namiary - http://hotellord.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
fiszar Nowy Uczestnik
Dołączył: 08 Gru 2015 Posty: 4
|
Wysłany: Wto Gru 08, 2015 10:44 am Temat postu: |
|
|
Jak widać na zdjęciach warunki są świetne |
|
Powrót do góry |
|
|
ryksza Ekspert
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 66
|
Wysłany: Nie Gru 27, 2015 4:28 pm Temat postu: |
|
|
Ja mogę polecić Business Room Warszawa http://www.businessroomwarszawa.pl - naprawdę świetne miejsce W samym centrum Warszawy, kompleksowo przystosowane pod takie eventy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aza Ekspert
Dołączył: 20 Maj 2015 Posty: 538
|
Wysłany: Sob Lut 20, 2016 6:42 pm Temat postu: |
|
|
Konferencję moim zdaniem najlepiej przeprowadzać w hotelu mając do dyspozycji bazę noclegową. Sama miałam okazję ostatnio zmierzyć się z poszukiwaniami właśnie takiego miejsca na dwudniową konferencję. Wybrałam znany mi hotel Hanza http://www.hotelhanza.pl/konferencje . Miałam do wyboru dwie sale klimatyzowane mogące pomieścić 60 osób. Każda z nich w pełni wyposażona oraz z dostępem do internetu. Jedna z nich sala „Amarylis” mieści się na poziomie minus jeden. W oddaleniu od recepcji i części hotelowej co daje nam możliwość izolacji i odosobnienia. Druga sala „ Orchidea”, położona na poziomie recepcji. Jej okna wychodzą na zaciszną ulicę co sprawia, że również sprawia idealne warunki do przeprowadzenia konferencji. Ja wybrałam właśnie „ Orchidea” Oczywiście korzystaliśmy z hotelowego cateringu. Był przepyszny i składam się ze słodkich ciast hotelowej produkcji. Po konferencji mieliśmy czas wolny.Lokalizacja hotelu sprzyjała spacerom po starówce. Wieczorem spotykaliśmy się na kolacji w hotelowej restauracji. Goście byli zachwyceni, a to chyba najlepsza nagroda dla organizatorki |
|
Powrót do góry |
|
|
pics13 Zaawansowany Uczestnik
Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 30
|
Wysłany: Sro Lut 24, 2016 1:27 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o duże eventy to na pewno Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska jest warte uwagi. Duży, wspaniale wyposażony obiekt, który cieszy się renomą w branży mice. Polecam! |
|
Powrót do góry |
|
|
princepola Ekspert
Dołączył: 13 Lut 2013 Posty: 383
|
Wysłany: Czw Mar 31, 2016 8:08 am Temat postu: |
|
|
Może nie w samej Warszawie ale w województwie mazowieckim https://www.salebiznesowe.pl/konferencje-mazowieckie są fajne hotele w których można zorganizować spotkania. Też dużo zależy od budżetu jaki chcemy przeznaczyć, w samej Warszawie ceny będą pewnie wyższe. |
|
Powrót do góry |
|
|
nowan Nowy Uczestnik
Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 4
|
Wysłany: Pią Kwi 01, 2016 10:31 pm Temat postu: |
|
|
Najlepiej w centrum miejscowości gdzie mieszkają prelegenci. Zawsze to łatwiej zebrać ludzi i zorganizować całość wydarzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
basia87 Specjalista
Dołączył: 22 Kwi 2016 Posty: 51
|
Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 7:12 pm Temat postu: |
|
|
ryksza napisał: | Ja mogę polecić Business Room Warszawa http://www.businessroomwarszawa.pl - naprawdę świetne miejsce W samym centrum Warszawy, kompleksowo przystosowane pod takie eventy |
Byłam, widziałam, potwierdzam Co prawda na szkoleniu, a nie na konferencji, ale zgadzam się co do tego, że miejsce świetne! No i ta lokalizacja jest po prostu super - samo serce stolicy |
|
Powrót do góry |
|
|
|