FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Remont pomieszczenia biurowego.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olga87
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 133

PostWysłany: Wto Sty 19, 2016 7:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak zatem postąpić w sytuacji kiedy to biuro znajduje się w starej kamienicy? Czy konieczne są konserwacje zabytków?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
grazynaa87
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 120

PostWysłany: Pon Lut 29, 2016 1:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do remontu biura, oprócz ekipy remontowej najlepiej wynająć też projektanta wnętrz - widziałam kilkanaście takich biur i mieszkań i efekty ich pracy są często świetne. Znajomi polecali mi projektantów z 370Studio http://370studio.com - mają tam całkiem niezłe pomysły, także jeśli kogoś szukacie z Warszawy, to sprawdźcie sobie ich projekty.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
nomot
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 1

PostWysłany: Wto Mar 08, 2016 10:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź sobie ekipę remontową dostępną pod adresem budowa domów szczecin może okazać się bardzo kdobra. Działają na rynku już od ponad 25 lat i mają dużo rabatów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
malinowa
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 31 Paź 2014
Posty: 508

PostWysłany: Czw Paź 06, 2016 7:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Remont to jedna sprawa, a wyposażenie to druga sprawa. Wiadomo meble kupisz wszędzie jednak akcesoria biurowe już nie. W tym przypadku najlepiej jest zaglądać sobie na segato.pl bo mają tam ogromny wybór. Ja własnie przeglądam sobie tam niszczarki Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
inka3
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 510

PostWysłany: Czw Sty 17, 2019 10:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A słyszeliście już o Totalsec? Firma oferuje realizacje fit out w Warszawie. Tutaj https://totalsec.pl/kontakt/ jest na nich namiar. Takie rozwiązanie sprawdzi się szczególnie wtedy, gdy zależy nam na szybkim remoncie, po którym pomieszczenie będzie dopasowane do konkretnych potrzeb.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jankowsky
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 201

PostWysłany: Czw Sie 01, 2019 9:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Remont biura to ważne rzecz, albo co jakiś czas chociaż jego odświeżenie, bo codziennie używane miejsce przez dużą liczbę osób bardzo się niszczy. Pomyśl o czymś takim jak tabliczki na drzwi - https://www.pasazbiurowy.pl/tabliczki-na-drzwi-13212-k. Z pewnością się przydadzą, pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MarcjannaM
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 38

PostWysłany: Pią Sie 02, 2019 9:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A macie już wybrane meble? W poprzedniej pracy mój szef bardzo zachwalał sobie meble pracownicze które zakupił przy okazji generalnego remontu. Sklep https://www.logan.com.pl zapewnia chyba całkiem duży wybór, jak myślicie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Greysowa
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 130

PostWysłany: Wto Sie 13, 2019 9:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu będziecie musieli zainteresować się też ciekawymi rozwiązaniami dla biur. Nowoczesne, ergonomiczne meble to podstawa w takich miejscach. Myślę, że tu oferta od https://mikomaxsmartoffice.com/pl/produkty/ powinna was zainteresować. Znajdziecie tu biurka, krzesła, całe zestawy biurowe, ścianki, produkty do home office i wiele innych propozycji do zaaranżowania biur. Myślę, że tu propozycje na specjalne strefy relaksu, czy też budki telefoniczne do biur powinny was zainteresować.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Vodna
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 13 Sie 2019
Posty: 5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Wto Sie 13, 2019 12:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o open space?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hiacynt666
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 1364

PostWysłany: Pon Sie 19, 2019 8:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja otwieram małe call center i będę potrzebować zabudowy biurowej, widziałem bardzo dużo ciekawych ofert tutaj http://ergosystem.pl/produkty/meble-pracownicze/ Chyba skorzystam z dostępnej tutaj oferty ponieważ ceny nie są wygórowane a jakość naprawdę zadowalająca.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
danken
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 06 Mar 2018
Posty: 66

PostWysłany: Czw Lut 20, 2020 7:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukasz firmy, która podejmie się przeprowadzki biura oraz zapewni montaż mebli na nowym miejscu? Właśnie po to powstała https://tsmsolutions.eu która oferuje usługi logistyczne oraz magazynowania a także profesjonalny montaż mebli.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gutek
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 1706

PostWysłany: Czw Lip 23, 2020 8:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tutaj http://www.remontbiura.warszawa.pl/remont-biura-warszawa/ jest propozycja dla tych, którzy chcą wyremontować czy też odświeżyć biura w swojej firmie. Mają wiele ciekawych usług dopasowanych do konkretnych potrzeb. Trzeba stawiać przede wszystkim na profesjonalizm.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mariczan
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 77

PostWysłany: Pon Lip 27, 2020 8:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U nas super się sprawdziły fotele do biurka z www.mirjan24.pl/1098-fotele-do-biurka. Mamy od nich też regały na dokumenty i biurka. wszystko dobrze się sprawdza. Teraz szukam szafy na archiwum dokumentów, najlepiej metalowej macie jakieś warte przejrzenia oferty?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kiejkos
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 13 Lut 2019
Posty: 504

PostWysłany: Pon Lis 23, 2020 10:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sprawie odnowienia zniszczonej posadzki to skierujcie się do firmy KRYSTALIZACJA http://www.krystalizacja.pl/ z Sosnowca. To świetni specjaliści od czyszczenia i napraw posadzek, wykonują też zabezpieczenie antypoślizgowe. Mają rozsądne ceny i szeroki zakres usług, poradzą sobie z każdym rodzajem posadzki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bartekwlkp2
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 09 Kwi 2019
Posty: 611

PostWysłany: Wto Lis 24, 2020 7:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurach bardzo dobrze sprawdza się również osprzęt marki Ospel. To znany i ceniony producent kontaktów czy włączników, na stronie producenta https://www.ospel.pl/ mamy możliwość skorzystania z bardzo czytelnmego konfiguratora, dzięki niemu szybko dobierzemy odpowiednie modele oraz ilości.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy