Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olga87 Ekspert
Dołączył: 19 Gru 2014 Posty: 133
|
Wysłany: Wto Sty 19, 2016 7:09 am Temat postu: |
|
|
Jak zatem postąpić w sytuacji kiedy to biuro znajduje się w starej kamienicy? Czy konieczne są konserwacje zabytków? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
grazynaa87 Ekspert
Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 120
|
Wysłany: Pon Lut 29, 2016 1:38 pm Temat postu: |
|
|
Do remontu biura, oprócz ekipy remontowej najlepiej wynająć też projektanta wnętrz - widziałam kilkanaście takich biur i mieszkań i efekty ich pracy są często świetne. Znajomi polecali mi projektantów z 370Studio http://370studio.com - mają tam całkiem niezłe pomysły, także jeśli kogoś szukacie z Warszawy, to sprawdźcie sobie ich projekty. |
|
Powrót do góry |
|
|
nomot Nowy Uczestnik
Dołączył: 08 Mar 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Wto Mar 08, 2016 10:50 am Temat postu: |
|
|
Sprawdź sobie ekipę remontową dostępną pod adresem budowa domów szczecin może okazać się bardzo kdobra. Działają na rynku już od ponad 25 lat i mają dużo rabatów. |
|
Powrót do góry |
|
|
malinowa Ekspert
Dołączył: 31 Paź 2014 Posty: 508
|
Wysłany: Czw Paź 06, 2016 7:58 pm Temat postu: |
|
|
Remont to jedna sprawa, a wyposażenie to druga sprawa. Wiadomo meble kupisz wszędzie jednak akcesoria biurowe już nie. W tym przypadku najlepiej jest zaglądać sobie na segato.pl bo mają tam ogromny wybór. Ja własnie przeglądam sobie tam niszczarki |
|
Powrót do góry |
|
|
inka3 Ekspert
Dołączył: 21 Sty 2016 Posty: 510
|
Wysłany: Czw Sty 17, 2019 10:18 pm Temat postu: |
|
|
A słyszeliście już o Totalsec? Firma oferuje realizacje fit out w Warszawie. Tutaj https://totalsec.pl/kontakt/ jest na nich namiar. Takie rozwiązanie sprawdzi się szczególnie wtedy, gdy zależy nam na szybkim remoncie, po którym pomieszczenie będzie dopasowane do konkretnych potrzeb. |
|
Powrót do góry |
|
|
jankowsky Ekspert
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 201
|
Wysłany: Czw Sie 01, 2019 9:37 pm Temat postu: |
|
|
Remont biura to ważne rzecz, albo co jakiś czas chociaż jego odświeżenie, bo codziennie używane miejsce przez dużą liczbę osób bardzo się niszczy. Pomyśl o czymś takim jak tabliczki na drzwi - https://www.pasazbiurowy.pl/tabliczki-na-drzwi-13212-k. Z pewnością się przydadzą, pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
MarcjannaM Zaawansowany Uczestnik
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 38
|
Wysłany: Pią Sie 02, 2019 9:27 am Temat postu: |
|
|
A macie już wybrane meble? W poprzedniej pracy mój szef bardzo zachwalał sobie meble pracownicze które zakupił przy okazji generalnego remontu. Sklep https://www.logan.com.pl zapewnia chyba całkiem duży wybór, jak myślicie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Greysowa Ekspert
Dołączył: 18 Kwi 2018 Posty: 130
|
Wysłany: Wto Sie 13, 2019 9:54 am Temat postu: |
|
|
Tu będziecie musieli zainteresować się też ciekawymi rozwiązaniami dla biur. Nowoczesne, ergonomiczne meble to podstawa w takich miejscach. Myślę, że tu oferta od https://mikomaxsmartoffice.com/pl/produkty/ powinna was zainteresować. Znajdziecie tu biurka, krzesła, całe zestawy biurowe, ścianki, produkty do home office i wiele innych propozycji do zaaranżowania biur. Myślę, że tu propozycje na specjalne strefy relaksu, czy też budki telefoniczne do biur powinny was zainteresować. |
|
Powrót do góry |
|
|
Vodna Nowy Uczestnik
Dołączył: 13 Sie 2019 Posty: 5 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: Wto Sie 13, 2019 12:26 pm Temat postu: |
|
|
Co sądzicie o open space? |
|
Powrót do góry |
|
|
hiacynt666 Ekspert
Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 1364
|
Wysłany: Pon Sie 19, 2019 8:56 pm Temat postu: |
|
|
Ja otwieram małe call center i będę potrzebować zabudowy biurowej, widziałem bardzo dużo ciekawych ofert tutaj http://ergosystem.pl/produkty/meble-pracownicze/ Chyba skorzystam z dostępnej tutaj oferty ponieważ ceny nie są wygórowane a jakość naprawdę zadowalająca. |
|
Powrót do góry |
|
|
danken Ekspert
Dołączył: 06 Mar 2018 Posty: 66
|
Wysłany: Czw Lut 20, 2020 7:55 am Temat postu: |
|
|
Szukasz firmy, która podejmie się przeprowadzki biura oraz zapewni montaż mebli na nowym miejscu? Właśnie po to powstała https://tsmsolutions.eu która oferuje usługi logistyczne oraz magazynowania a także profesjonalny montaż mebli. |
|
Powrót do góry |
|
|
gutek Ekspert
Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 1706
|
Wysłany: Czw Lip 23, 2020 8:47 pm Temat postu: |
|
|
Tutaj http://www.remontbiura.warszawa.pl/remont-biura-warszawa/ jest propozycja dla tych, którzy chcą wyremontować czy też odświeżyć biura w swojej firmie. Mają wiele ciekawych usług dopasowanych do konkretnych potrzeb. Trzeba stawiać przede wszystkim na profesjonalizm. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariczan Ekspert
Dołączył: 11 Kwi 2019 Posty: 77
|
Wysłany: Pon Lip 27, 2020 8:00 am Temat postu: |
|
|
U nas super się sprawdziły fotele do biurka z www.mirjan24.pl/1098-fotele-do-biurka. Mamy od nich też regały na dokumenty i biurka. wszystko dobrze się sprawdza. Teraz szukam szafy na archiwum dokumentów, najlepiej metalowej macie jakieś warte przejrzenia oferty? |
|
Powrót do góry |
|
|
kiejkos Ekspert
Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 504
|
Wysłany: Pon Lis 23, 2020 10:21 pm Temat postu: |
|
|
W sprawie odnowienia zniszczonej posadzki to skierujcie się do firmy KRYSTALIZACJA http://www.krystalizacja.pl/ z Sosnowca. To świetni specjaliści od czyszczenia i napraw posadzek, wykonują też zabezpieczenie antypoślizgowe. Mają rozsądne ceny i szeroki zakres usług, poradzą sobie z każdym rodzajem posadzki. |
|
Powrót do góry |
|
|
bartekwlkp2 Ekspert
Dołączył: 09 Kwi 2019 Posty: 611
|
Wysłany: Wto Lis 24, 2020 7:32 am Temat postu: |
|
|
W biurach bardzo dobrze sprawdza się również osprzęt marki Ospel. To znany i ceniony producent kontaktów czy włączników, na stronie producenta https://www.ospel.pl/ mamy możliwość skorzystania z bardzo czytelnmego konfiguratora, dzięki niemu szybko dobierzemy odpowiednie modele oraz ilości. |
|
Powrót do góry |
|
|
|