FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Odzież ciążowa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wercia5
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 89

PostWysłany: Pon Sie 10, 2020 10:03 am    Temat postu: Odzież ciążowa Odpowiedz z cytatem

odzież ciążowa także wychodzi taniej przez internet, a na dodatek jest większy wybór, niż stacjonarnie. Naprawdę ciężko takie bardziej spersonalizowane rzeczy znaleźć w sklepach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
karinah
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 09 Cze 2018
Posty: 418

PostWysłany: Wto Lut 23, 2021 6:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie znam się na tym tak za bardzo, ale na pewno mogę powiedzieć, że koszule do porodu to coś, co wam się przyda, jeśli jesteście właśnie w ciąży. Dzięki temu będziecie mogli na przykład lepiej sobie ułożyć dziecko, albo nic was nie będzie uciskać. A w ciąży to przecież jest bardzo ważne. Mam nadzieję, że wam pomogłam. Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Olinka
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 26 Sie 2016
Posty: 182

PostWysłany: Sob Cze 25, 2022 4:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I mnie czeka niedługo zakup takich ubrań Smile Na razie zaczynam 11 tydzień, brzuszek powoli zaczyna być widoczny. Ale na razie zanim zakupy to czekają nas badania prenatalne, z polecenia znajomej zapisałam się na badanie nifty. To test o wysokiej czułości, sprawdzi dokładnie czy moje maleństwo nie jest obciążone chorobami genetycznymi. Poznam także z wyniku płeć dziecka.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich: