FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Organizacja eventu
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jases
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 2

PostWysłany: Nie Gru 17, 2017 7:45 pm    Temat postu: Organizacja eventu Odpowiedz z cytatem

Hej!
Smile
Chciałabym zorganizować wydarzenie, kulturalne, a nawet
kulturalno-sportowe, dla młodzieży Very Happy Rożne konkurencje
sportowe, dla młodszych zabawy z pluszakami, wyścigi, konkursy i wiele
innych
znalazłam już kilku sponsorów, ale wiadomo- impreza tania nie jest i
dodatkowo nie mam pojęcia gdzie załatwić standy, http://www.adsystem.pl/scianki-reklamowe/ stoiska i roll-upy dla
sponsorów i organizatorów. Sad Znacie może kogoś kto chciałby wspomóc albo
ma taką firme?
Z góry dziękuję! Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
malinowa
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 31 Paź 2014
Posty: 508

PostWysłany: Pią Mar 23, 2018 11:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chcesz mieć fajny event to warto go zrobić z firmą, która się w tym specjalizuje. Ja osobiście polecałabym Ci tą http://piroefekt.pl/ . Są w tym doświadczeni, mają fajną ofertę no i wiele pozytywnych opinii. Myślę, że warto sobie do nich zajrzeć Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
majonajs
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 4

PostWysłany: Sob Mar 24, 2018 1:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może spróbuj trochę poszperać w internecie - coś na pewno się znajdzie!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
luru
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 4

PostWysłany: Nie Mar 25, 2018 1:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdzie zorganizuję jakis ciekawy event?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bungee
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 845

PostWysłany: Nie Mar 25, 2018 9:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Event? Skąd wy bierzecie te słowa? Czemu wszystko nazywacie po angielsku?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
michalsobczak
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 542

PostWysłany: Pon Kwi 02, 2018 10:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że najlepiej zlecić takie zadanie profesjonalistom. Mam na myśli na przykład dobrą agencję eventową. Zachęcam do zapoznania się bliżej z ofertą firmy http://red8events.pl/. Oni znają się na rzeczy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
amanda_kos
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 1696

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2018 5:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zauważyłam, że teraz często zatrudnia się hostessy na targi z profesjonalnej agencji essentialmodels.pl/, które oprócz atrakcyjnego wyglądu, cechują się też wysoką kulturą osobistą - to wszystko wpływa na wizerunek marki. Możecie o tym pomyśleć organizując kolejny event.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kalicki12
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 969

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2018 11:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o organizację najróżniejszych imprez to moim zdaniem najlepiej zlecić to specjalistom. Koniecznie zajrzyj tutaj i poczytaj trochę więcej o organizacji tego typu eventów. To wcale nie jest takie proste, jakie mogłoby się wydawać dlatego prośba o pomoc może być całkiem dobrą opcja.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ikonka1
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 558

PostWysłany: Wto Maj 15, 2018 4:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na takim evencie nie powinno zabraknąć róznego typu gadżetów reklamowych z dobrze widocznym logo lub nazwą firmy. Firma Inventini ma bardzo rozbudowaną ofertę, znajdziecie w niej między innymi takie bramy reklamowe http://inventini.com/dmuchance-reklamowe-pascal/bramy-reklamowe-pascal/. Produkty trwałe i w rozsądnej cenie Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pinki
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 830

PostWysłany: Sro Maj 16, 2018 5:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ikonka1 ma rację. Takie inne produkty, które świetnie sprawdzą się na takim wydarzeniu znajdziecie też w ofercie drukarni AWIR. Moja firma współpracowała z nimi już wiele razy, wszystko zawsze realizowane w terminie. Korzystne ceny Smile Widać, że zespół bardzo przykłada się do swojej pracy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
lili9
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 25 Mar 2017
Posty: 733

PostWysłany: Wto Lip 03, 2018 1:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takiego dużego eventu nigdy nie organizowałam i póki co się nie zapowiada, ale stoję przed innym zdaniem - muszę zorganizować córce pierwsze urodzinki Wink Macie jakieś pomysły? Zamówiłam już dekoracje na roczek, naprawdę śliczne, ale nie mam pojęcia, jakie atrakcje na takim przyjęciu zorganizować... pomożecie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
turenter
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 513

PostWysłany: Wto Lis 20, 2018 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie na evencie powinny być hostessy Wink Zerknij sobie na usługi firmy https://creative-agency.pl/ - oni oferują piękne i dobrze wyszkolone hostessy. Dzięki nim twój event zapadnie zdecydowanie bardziej w pamięć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
melka29
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 81

PostWysłany: Pią Lis 30, 2018 2:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno przyda się odpowiedni sprzęt - nagłośnienie, oświetlenie, być może jakies multimedia? Dobrze jest współpracować z firmą, która taki sprzęt wynajmie i pomoże go obsłużyć Smile Np. http://www.3tech.pl/ofirmie.html[/url]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
inka3
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 510

PostWysłany: Sro Gru 05, 2018 10:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na takie imprezy trzeba wypożyczyć nie tylko meble, ale i wszelkiego rodzaju talerze. Należy zadbać o to, aby wszystko wyglądało idealnie. Na pewno tutaj http://horecaservice.pl/wypozyczalnia-szkla-porcelany/ znajdziecie ciekawe rozwiązania w tym zakresie. Mają tam kompleksową ofertę. Nie tylko wypożyczają szkło i porcelanę, ale również zapewniają catering.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mariusz Bach
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 446

PostWysłany: Pią Gru 07, 2018 2:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aby zorganizować event trzeba załatwić wiele spraw. Poza miejscem i meblami ważny jest też dobry catering. Na takich imprezach sprawdza się tez dostawa owoców bo często uczestnicy lubią przekąsić coś zdrowego. Myślę, że jak wszystko dobrze się zaplanuje to impreza będzie udana.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy