FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Organizacja konferencji
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amanda_kos
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 1696

PostWysłany: Sob Mar 22, 2014 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fakt, takie miejsca wcale nie są gorsze a znacznie tańsze
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Poode44
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 37

PostWysłany: Pon Mar 24, 2014 11:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możemy wynająć salę lub jeśli mamy w firmie pomieszczenie odpowiednie to tam można organizować konferencje. Przyda się sprzęt audio-wizualny oraz jakieś meble np. takie - http://www.meblehoreca.pl krzesła bankietowe. Często też daje się słuchaczom jakieś poczęstunek.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
amanda_kos
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 1696

PostWysłany: Pon Mar 24, 2014 7:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W przypadku dłuższych konferencji takie poczęstunek jest niezbędny
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
prowansja
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 285

PostWysłany: Pon Kwi 11, 2016 2:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odświeżam temat, jeśli ktoś z was jeszcze szuka fajnego miejsca na konferencje to warto rozważyć - http://www.hotelfajkier.pl/konferencje-szkolenia/imprezy-integracyjne , maja tam dobre zaplecze organizacyjne, możliwość wynajęcia cateringu etc. Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rebeeka091
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 169

PostWysłany: Wto Wrz 05, 2017 5:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hotel będzie chyba odpowiednim miejscem na konferencję. Upewnijcie się tylko, czy ma odpowiednie sale konferencyjne, czy są wyposażone w niezbędne meble i sprzęt, czy nie będzie problemu z cateringiem i noclegiem. Gdybyście szukali hotel pod Warszawą, to Hotel Afrodyta powinien się nadać - to jeden z lepszych hoteli w okolicy na takie wydarzenia, na http://www.afrodytaspa.pl/biznes jest o nim więcej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Burrqua
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 108

PostWysłany: Sro Wrz 06, 2017 10:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dopóki nie kupiłem krzeseł http://meblehoreca.pl to myślałem, że zwykłe krzesła są równie wytrzymałe, co specjalne krzesła bankietowe. Okazało się, że te drugie pokryte są wysokiej jakości tapicerką, która jest odporna na ścieranie, ale łatwa do czyszczenia. Jaka to ulga, kiedy nie trzeba co rok wymieniać mebli bankietowych, bo się "zużyły".
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Katalina32
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 238

PostWysłany: Czw Wrz 07, 2017 9:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim urządzając konferencję musimy pamiętać o bardzo wielu kwestiach. Podstawą jest tutaj na pewno znalezienie miejsca. Moim zdaniem na uwagę na pewno zasługuje ten tani hotel w Lublinie http://www.locomotiva.pl/tani-hotel-lublin/ . Po pierwsze bowiem posiada on bardzo bogatą ofertę dla gości biznesowych. Jednocześnie jest fajnie zlokalizowany i nie będzie tutaj problemów z dojazdem. Na miejscu znajduje się restauracja, można skorzystać zarówno z bazy noclegowej, jak i zamówić catering, w przypadku gdy zdecydujemy się na imprezę w plenerze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
awarantus
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 4

PostWysłany: Czw Wrz 07, 2017 1:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może warto jest przeprowadzić taką konferencję z firmą tym się zajmującą?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
lilla31
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 120

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2017 9:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

amanda_kos napisał:
W przypadku dłuższych konferencji takie poczęstunek jest niezbędny


Dokładnie! Sprawdzona firma cateringowa Warszawa jest na wagę złota w takiej sytuacji Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Burrqua
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 108

PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 8:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla wszystkich poszukujących dobrej jakości krzeseł do Sali konferencyjnej, bankietowej czy weselnej, które będą solidne, ze starannie wykończoną tapicerką - polecam zajrzeć na tanibankiet.pl i dokonać zamówienia, które powinno być u Was nawet w 24 godziny.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
GrazynkaKowalska
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 26 Lut 2016
Posty: 464

PostWysłany: Pon Maj 21, 2018 5:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Potrzebuje Waszej pomocy w kwestii organizacji konferencji a konkretniej w kwestii wynajmu sali konferencyjnej. Wstępnie myśle o wynajęciu sali z tej oferty http://www.konferencjenimbus.pl/oferta/ , ale mam małe doświadczenie w tej kwestii i dlatego licze na Waszą pomoc. Możecie zapoznac się z oferta i napisac mi czy warto?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
robert_07
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 06 Mar 2018
Posty: 23

PostWysłany: Pon Maj 28, 2018 8:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AJSKOM to firma specjalizująca się w systemach nagłośnieniowych, konferencyjnych i dyskusyjnych. Oferujemy projektowanie oraz montaż kina domowego czy nagłośnienia przenośnego. Wśród produktów http://www.ajskom.com.pl znajdują się standardowe elementy wyposażenia sal konferencyjnych, takie jak ekrany projekcyjne czy okablowanie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
turenter
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 513

PostWysłany: Sro Cze 27, 2018 4:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do organizacji konferencji bardzo przydatny jest dobrej jakości sprzęt, niestety on bardzo dużo kosztuje, dlatego też polecam Ci firmę http://www.konferental.pl/wynajem-sprzetu/ekrany-bezszwowe-plasmawall. Dzięki jej usługom nie musisz kupować sprzętu, a możesz go wynająć, co znacząco obniży koszty organizacji konferencji.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
michalsobczak
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 542

PostWysłany: Sro Lip 18, 2018 8:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A gdyby tak trochę zaszaleć - i firmowy event zorganizować w nietuzinkowym miejscu? Imprezy firmowe można przecież zorganizować nawet na torze gokartowym. Polecam rzucić okiem na ofertę Kartingowego Narodowego: https://kartingowynarodowy.pl/dla-firm/eventy-firmowe/. Myślę, że to będzie niezapomniane przeżycie dla wszystkich gości Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
janusz88
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 231
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Lip 30, 2018 2:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też bardzo podoba mi się opcja zorganizowania konferencji nad morzem Smile Pamiętam, że w zeszłym roku miałem przyjemność brać udział w takim wydarzeniu i wyszło naprawdę ciekawie. Całość trwała trzy dni. Organizator zapewnił nocleg i posiłek. A nad morzem jak to nad morzem - pełno atrakcji. Wszystko odbywało się w Hotelu Nadmorskim w Gdyni Smile Bardzo dobrze przygotowane miejsce - własne sale konferencyjne, dobrze wyposażone, jedzenie pyszne, obsługa bardzo miła. Nic tylko polecać Smile Więcej info o tym hotelu znajdziecie tutaj.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy