Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szampanska Ekspert
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 363
|
Wysłany: Pią Wrz 26, 2014 10:31 am Temat postu: Organizacja konferencji w Krakowie |
|
|
Czy ktoś może mi podsunąć pomysł na miejsce, w ktorym warto byłoby zorganizować konferencję w Krakowie?
Dobry standard na pierwszy miejscu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszk Ekspert
Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 195
|
Wysłany: Pią Wrz 26, 2014 11:29 am Temat postu: |
|
|
Jeśli szukasz jakiegoś luksusowego obiektu to zerknij sobie na ofertę hotelu Queen Boutique:
http://www.queenhotel.pl/konferencje/oferta.html - możesz tam zorganizować konferencję do 100 osób.
Od jakiegoś czasu w firmie bardzo czesto wybieramy to miejsce na mniejsze spotkania ponieważ standard jest wysoki, bufet pierwsza klasa ( poniżej zdjęcia).
Można się tam również umówić na biznesowy obiad.
Miejsce o dużym prestiżu, wnętrza, szczególnie sale konferencyjne robią wrażenie na uczestnikach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
trelkovska Ekspert
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 430
|
Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 7:22 am Temat postu: |
|
|
Wow! Wygląda to bosko! Aż zrobiłam się głodna |
|
Powrót do góry |
|
|
plny Ekspert
Dołączył: 05 Paź 2012 Posty: 129
|
Wysłany: Wto Paź 07, 2014 10:13 am Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście wszystko wygląda świetnie. Ze swojej strony mogę Ci doradzić,ze jeszcze możesz sobie zerknąć na ofertę grupy Accor : http://www.accorhotels.com/hotel-directory/pl/europa/polska/krakow/hotel-krakow.htm - tutaj są ich hotele. W zasadzie wszystkie oferują dobry standard tak wiec nie wskażę Ci konkretnego ponieważ wiele zależy właśnie od tego ile funduszy możesz przeznaczyć na konferencję ( jakiś czas temu organizowaliśmy w firmie konferencję w hotelu Novotel - również wszystko odbyło się bez niespodzianek...).
Pozdrawiam ! |
|
Powrót do góry |
|
|
kibi Ekspert
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 546
|
Wysłany: Sro Sie 10, 2016 5:53 pm Temat postu: |
|
|
A na ile osób ma być ta konferencja? Zobacz może na tej stronie: https://www.salerezerwacje.pl/miasto/krakow tam powinny być oferty różnych lokali na szkolenia i konferencje. |
|
Powrót do góry |
|
|
prowansja Ekspert
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 285
|
Wysłany: Czw Sie 11, 2016 4:36 pm Temat postu: |
|
|
Bardzo fajne miejsca proponujecie, moim zdaniem warto też skontaktować się z firmą zajmującą się kompleksową obsługą konferencji, szczególnie pod kątem technicznym (multimedia etc.), polecam np. http://www.soundtech.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Rozyczka Ekspert
Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 223
|
|
Powrót do góry |
|
|
princepola Ekspert
Dołączył: 13 Lut 2013 Posty: 383
|
Wysłany: Pią Paź 14, 2016 11:52 am Temat postu: |
|
|
W Krakowie nie brakuje hoteli o wysokim standardzie w których można zorganizować konferencje. Skorzystaj z wyszukiwarki Salebiznesowe.pl i sprawdź który obiekt najbardziej ci pasuje. Sale konferencyjne w Krakowie znajdziesz tutaj https://www.salebiznesowe.pl/konferencje-krakow |
|
Powrót do góry |
|
|
moniqa Zaawansowany Uczestnik
Dołączył: 12 Gru 2016 Posty: 30
|
Wysłany: Pon Gru 12, 2016 9:47 am Temat postu: |
|
|
Ja niedługo jadę na konferencję w Krakowie Ale mam inny dylemat. Muszę zorganizować stoisko z naszymi produktami, ulotkami itd. Wiecie, gdzie oferują systemy targowe? Chodzi mi np. o stojaki na ulotki. Widziałam, że ta firma się tym zajmuje http://www.polastudio.pl/oferta/systemy-wystawiennicze.html . Korzystaliście może z ich usług? |
|
Powrót do góry |
|
|
defik Nowy Uczestnik
Dołączył: 23 Lut 2017 Posty: 5
|
Wysłany: Czw Lut 23, 2017 5:22 pm Temat postu: |
|
|
Na czym konkretnie Wam zależy? Czy chcecie zapewnić jakieś rozrywki po konferencji? _________________ http://www.ekmp.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
hania123 Ekspert
Dołączył: 16 Maj 2014 Posty: 730
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2017 1:10 pm Temat postu: |
|
|
Organizując konferencję przydać się wam może także Stand na ulotki. Sprawdźcie sami, a być może was także ich oferta zainteresuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
elabarbara Ekspert
Dołączył: 22 Mar 2017 Posty: 365
|
Wysłany: Czw Lis 15, 2018 7:51 am Temat postu: |
|
|
A nie może być inne miasto ? Mamy rodzinny biznes i regularnie, przynajmniej raz do roku organizujemy tego typu imprezy. One świetnie integrują wszystkich pracowników i motywują nawet do pracy. Na przyjazną atmosferę i perfekcyjnie dopasowane menu możemy zawsze liczyć w Restauracji Akademia w Warszawie. To lokal o najlepszej w stolicy renomie, w którym także nasze znajome firmy lubią się spotykać. |
|
Powrót do góry |
|
|
vato Ekspert
Dołączył: 06 Lis 2018 Posty: 844
|
Wysłany: Pon Lip 01, 2019 11:10 am Temat postu: |
|
|
Warto też pomyśleć o odpowiednim oświetleniu. W tym celu polecam wam skontaktować się z firmą www.nhprojekt.pl Oni zajmują się wynajmowaniem sprzętu oświetleniowego i produkcją techniczną konferencji i innych wydarzeń i imprez. |
|
Powrót do góry |
|
|
Nesy1234 Nowy Uczestnik
Dołączył: 01 Lip 2019 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Lip 01, 2019 7:36 pm Temat postu: |
|
|
Znacie dobre miejsca na konferencje? |
|
Powrót do góry |
|
|
Karolajna Ekspert
Dołączył: 04 Lip 2017 Posty: 1123
|
Wysłany: Sob Lip 13, 2019 4:08 pm Temat postu: |
|
|
Jak na południu Polski to szczerze polecam działać we Wróblówce w Bielsku http://wroblowka.com.pl/ Świetnie przygotowany lokal pod tego typu imprezy no i obsługa świetna, profesjonalna i bardzo zgrana |
|
Powrót do góry |
|
|
|