FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Oświetlenie LED
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Budowa domu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamelOna
Uczestnik
Uczestnik


Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 11

PostWysłany: Pią Lut 01, 2019 12:23 pm    Temat postu: Oświetlenie LED Odpowiedz z cytatem

Witajcie,
Jestem w trakcie remontowania domu (jedno piętro i parter). Chciałabym zmienić wszystkie żarówki tradycyjne na ledowe. Nie znam się na tym, ale wiem, że oprócz żarówek trzeba kupić taśmy, zasilacze, profile i inne typy osprzętu. Doradźcie mi gdzie, najlepiej przez internet będę mogła kupić odpowiednie akcesoria. Znalazłam w internecie sklep LumenTEC - czy ktoś z Was może korzystał ich oferty i może się wypowiedzieć? Proszę o rady.
Pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
pryc
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 4

PostWysłany: Pon Lut 04, 2019 5:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Polecam zmienić na żarówki samart które można sterować poprzez telefon z każdego miejsca na świecie.

Osobiście używam philips ale ikea także ma takie.
_________________
https://skyhomes.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gutek
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 1689

PostWysłany: Pon Lut 18, 2019 9:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem