FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Przebudowa ogrodu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szulc.krzysztof.71
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 30 Sty 2018
Posty: 57

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2018 11:19 am    Temat postu: Przebudowa ogrodu Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich,

Zwracam się do was z dość nietypowym pytaniem. Mianowicie chodzi o to, że małżonka prosiła mnie abym zrobił jej koło domu ogród zimowy, teraz pytanie ile kosztuje ogród zimowy? Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o takie rzeczy i nie mam żadnej informacji ani umiejętności manualnych. Zatem muszę dowiedzieć się ile to może kosztować. Będę musiał też wynająć jakąś firmę do zrealizowania tego projektu. Żona bardzo mnie prosiła o to więc chciałbym zrobić jej miłą niespodziankę. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Jeżeli ktoś kojarzy markę, która tworzy profesjonalnie takie rzeczy, to będę też wdzięczny za informację.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Ramis88
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 1836

PostWysłany: Wto Cze 26, 2018 10:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Akurat w zakresie wyboru materiałów do ogrodu myślę, że warto abyś odwiedził stronę producenta Pozbruk, gdzie sam nie tak dawno zamawiałem kostki dekoracyjne Łupek Galaxy, płyty Dolomit Mleczny Presstone i elementy Gardeo Amsterdam do wykonania ogrodzenia. Niedługo zabieramy się za robotę Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mared434
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 764

PostWysłany: Sro Cze 27, 2018 7:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem