Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert223 Nowy Uczestnik
Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 1
|
Wysłany: Sro Wrz 23, 2015 1:42 pm Temat postu: Remont pomieszczenia biurowego. |
|
|
Mam problem, jestem w trakcie remontu pomieszczeń biurowych, a problem polega na tym że jest w nich strasznie brudna posadzka i poszukuje firmy która wynajmuje maszyny czyszczące. Znacie jaką godną polecenia firmę oferująca maszyny czyszczące ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
karollo Ekspert
Dołączył: 01 Gru 2014 Posty: 98
|
Wysłany: Pon Paź 05, 2015 12:53 pm Temat postu: |
|
|
niestety nie pomogę Ci z maszyna czyszaca, ale ze tez jestem świeżo po remoncie biura to moge polecic Ci sklep http://www.classic-meble.pl/home/ jesli bedzisz szukac mebli do swojego biura. bardzo szeroki wybór, dobre ceny- w koncu i biuro i sala konferencyjna wyglada bardzo profesjonalnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
tom7878 Ekspert
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 144
|
Wysłany: Pon Paź 05, 2015 5:03 pm Temat postu: |
|
|
Nam się szykuje remont biura i już mi się odechciewa... |
|
Powrót do góry |
|
|
charlotte1991 Ekspert
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 1128
|
Wysłany: Pon Paź 05, 2015 5:05 pm Temat postu: |
|
|
U nas też niestety nadchodzi czas remontów. Nie wiem jak to będzie bo za remont ma zabrać się mój maż... Normalnie śmierć w oczach :/ Będę musiała zamówić mu nakrętki klatkowe - http://www.ansteel.pl/katalog/nakretki-klatkowe/ śrubki, narzędzia i materiał bo znając życie on połowy rzeczy nie kupi. Chcę też sobie na wszelki wypadek zaklepać ekipę bo nie wiem czy mąż dotrwa do końca remontu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Eliza Ekspert
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 624
|
Wysłany: Czw Paź 22, 2015 3:34 pm Temat postu: |
|
|
Wiele osób bardzo lubi remonty, chociaż moim osobistym zdaniem, jak już mamy brac się za remont to lepiej zrobić go porządnie przy użyciu odpowiednich narzędzi. Róznego rodzaju mierniki w tym przypadku będą niezbędne. Orientowałam się trochę w temacie i wiem, ze te marki Peaktech , są już takie konkretne. Widziałam też że tutaj http://dmtrade.pl/index.html można kupić je w całkiem przyzwoitej cenie |
|
Powrót do góry |
|
|
sylwia4012 Ekspert
Dołączył: 17 Sty 2014 Posty: 526
|
Wysłany: Pon Paź 26, 2015 12:46 pm Temat postu: |
|
|
Teraz coraz więcej firm przy remontach zatrudnia projektantów wnetrz. tak aby biuro równiez było wizytówką firme. w Warszwie ta firma ma bardzo dobre opinie http://370studio.pl/projektowanie-wnetrz-biur . Projektują na prawdę rewelacyjne wnętrza. Na stronie znajdziesz kilka projektów. |
|
Powrót do góry |
|
|
olga87 Ekspert
Dołączył: 19 Gru 2014 Posty: 133
|
Wysłany: Pon Lis 16, 2015 7:30 am Temat postu: |
|
|
A co zamontować na oknach? myślicie, że sprawdzą się takie proste żaluzje jak tu? |
|
Powrót do góry |
|
|
teonan Nowy Uczestnik
Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 1
|
Wysłany: Czw Lis 19, 2015 8:19 am Temat postu: |
|
|
Na podłogę na pewno warto położyć ładne wykładziny tkane. Przyjemnie odmienią zazwyczaj nudne i ponure biurowe wnętrze. |
|
Powrót do góry |
|
|
cooli Ekspert
Dołączył: 13 Sie 2015 Posty: 125
|
Wysłany: Wto Gru 01, 2015 12:30 pm Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem aranżacja biura jest bardzo ważnym elementem, nie powinno zabraknąć w nim także odpowiednich urządzeń typu niszczarka. Jeżeli ktoś z Was jest na etapie urządzania biura, mogę polecić niszczarki biurowe Wallner. |
|
Powrót do góry |
|
|
ewelina546 Ekspert
Dołączył: 14 Mar 2014 Posty: 61
|
Wysłany: Wto Gru 01, 2015 7:37 pm Temat postu: |
|
|
A takie niszczarki http://niszczarkaideal.pl/ ? Myślicie, że sprawdza się w niewielkim biurze, przy ok. 5-7 pracownikach? Nie chcę wydawać majątku na sprzęt tego rodzaju. Poczytałam trochę na stronie o funkcjonalności i przeznaczeniu konkretnych niszczarek. Myślę, że nie tylko w biurach, ale i domach niszczarki są potrzebne w czasach, gdy ochrona danych jest tak ważna. |
|
Powrót do góry |
|
|
olga87 Ekspert
Dołączył: 19 Gru 2014 Posty: 133
|
Wysłany: Wto Gru 08, 2015 5:52 am Temat postu: |
|
|
Moim zdanie w biurze trzeba by chyba zamontować też jakieś żaluzje na oknach. Spójrz na to! Mają całkiem ciekawą kolekcję może akurat uda się coś wybrać? |
|
Powrót do góry |
|
|
Zua Ekspert
Dołączył: 18 Paź 2015 Posty: 61
|
Wysłany: Pią Gru 11, 2015 8:09 am Temat postu: |
|
|
Z maszyną czyszczącą Tobie nie pomogę ale gdybyś potrzebował wykładziny biurowe to firma No Name Office ma duży wybór płytek dywanowych, płytek i paneli winylowych oraz wykładzin biurowych. Gdybyś chciał je obejrzeć to w Katowicach i Krakowie, znajdują się ich salony ekspozycyjne. Znajdziesz tam wszystko co jest potrzebne do wyposażenia wnętrza biurowego. |
|
Powrót do góry |
|
|
ryksza Ekspert
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 66
|
Wysłany: Nie Gru 27, 2015 12:38 pm Temat postu: |
|
|
Remont biura to jedno, potem jeszcze urządzenie wnętrza... Myślałeś już, jakie meble biurowe wybierzesz? Mogę Ci polecić świetny sklep http://ergoexpert.pl, w który kupisz dobrej jakości meble w dobrej cenie, z gwarancją na 5 lat! |
|
Powrót do góry |
|
|
elka12 Nowy Uczestnik
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 9
|
|
Powrót do góry |
|
|
aldisarnowska Nowy Uczestnik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 6
|
Wysłany: Sro Gru 30, 2015 1:26 pm Temat postu: |
|
|
Eliza napisał: | Wiele osób bardzo lubi remonty, chociaż moim osobistym zdaniem, jak już mamy brac się za remont to lepiej zrobić go porządnie przy użyciu odpowiednich narzędzi. Róznego rodzaju mierniki w tym przypadku będą niezbędne. Orientowałam się trochę w temacie i wiem, ze te marki Peaktech , są już takie konkretne. Widziałam też że tutaj http://dmtrade.pl/index.html można kupić je w całkiem przyzwoitej cenie |
Dokładnie, takie mierniki ułatwią i uprzyjemnią pracę, a można je wykorzystać nie tylko do remontu, mój mąż ma taki miernik wielofunkcyjny peaktech i jest bardzo zadowolony. |
|
Powrót do góry |
|
|
|