FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
wyposażenie biura
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hania123
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 481

PostWysłany: Czw Lis 02, 2017 4:10 pm    Temat postu: wyposażenie biura Odpowiedz z cytatem

Witajcie! Szukam czegoś co nadawało by się do rozpisania dla klientów planu działania lub przedstawienia projektu na konferencji. Pomyślałem nad takimi tablicami www.tablice.eu Jak uważacie warto kupić coś takiego ? Można zamówić taką tablicę pod wymiar tak jak nam pasuje i to dla mnie także jest plusem. Myślicie że sprawdzi się takie coś ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
hello
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 1029

PostWysłany: Pon Lis 06, 2017 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz biura można z powodzeniem urządzić meblami z Ikei.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
playskin1
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 12 Lip 2017
Posty: 82

PostWysłany: Pią Sty 05, 2018 11:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to prawda, mają szerokie wzornictwo w tym zakresie

idealna cera blog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
gutek
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 484

PostWysłany: Pią Sty 12, 2018 10:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Urządzając biura warto zainteresować się nie tylko wyglądam pomieszczę, ale również komfortem pracy. Na pewno takie folie przeciwsłoneczne będą bardzo pomocne. Są trwałe i praktyczne. Poza tym spełniają swoją rolę i to jest najważniejsze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
remik
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 07 Paź 2014
Posty: 55

PostWysłany: Pią Sty 26, 2018 3:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto czasami zainwestować lepiej kase moim zdaniem, niż wybierać meble z marketu. Polecam takie szafy kartotekowe http://szafymetalowe.net.pl/oferta/szafy-kartotekowe/ dolisne wykonanie oraz to że sa z metalu zdecydowanie przemawia za tym produktem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dalongir
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 164

PostWysłany: Sob Sty 27, 2018 11:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do biura trzeba wybierać przede wszystkim funkcjonalne meble - jak np biurko https://www.urokdrewna.pl/biurka - musi być solidne i mieć wystarczająca powierzchnie aby spokojnie pracować. Meble w 100% z litego drewna są najlepsze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cooli
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 95

PostWysłany: Pon Sty 29, 2018 9:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się, w biurze liczy się przede wszystkim funkcjonalność, choć aspekty estetyczne też są ważne. Stylowe, przytulne, przestronne biuro może pobudzić nasza kreatywność, chętniej przebywa się w ładnie zaaranżowanych wnętrzach. Na stronie https://domar.pl/pl/produkty można sobie przejrzeć wyposażenie wnętrz, to chyba największa galeria wnętrz w Polsce, znajdziecie tam produkty od renomowanych producentów. Mozna wybrac coś dla siebie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kitlus
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 99

PostWysłany: Sro Sty 31, 2018 2:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sama też zaczęłam się rozglądać za meblami do biura i ostatnio widziałam na stronie producenta mebli w Białymstoku- http://www.biuroimeble.com.pl/ . Mi się bardzo podobają, nadają ciekawy wygląd wnętrzu. Mają duży wybór, a pod kątem cen nie ma tragedii.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
m.m.m
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 266

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2018 2:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli o mnie chodzi to kompletnie nie przejmuje się wyposażeniem jak i utrzymaniem biura, bo zdecydowałem się na biuro wirtualne Wink Coraz bardziej modne staje się właśnie takie rozwiązanie, szczególnie w małych i średnich firmach. Mnie skusił przede wszystkim bardzo atrakcyjny adres w centrum Wrocławia, outsourcing biznesowy oraz sporo zmniejszone koszty działalności, dzięki czemu pieniądze mogę iść na coś innego. Korzystam przy tym projekcie z usług firmy Idea Prestige (tutaj link do strony http://ideaprestige.eu/ ). Z czystym sumieniem mogę ich polecić !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kamila_90
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 250

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2018 7:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co powiecie na te meble - https://www.gama-sklep.com.pl/producers/forte-4 ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Puella
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 12 Cze 2017
Posty: 48

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2018 11:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My do biura dokupiliśmy gilotynę ręczną http://tech-prim.pl/pl/urzadzenia-biurowe-i-poligrafia/297-gilotyna-reczna-a4-zwykla-bez-docisku.html Dzięki niej można łatwo i szybko przyciąć papier. Bardzo praktyczne urządzenie i przydaje się nam na co dzień.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jzrkan
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Maj 2015
Posty: 66

PostWysłany: Nie Maj 20, 2018 10:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o materiały do drukarek to kiedyś zamawiałem w sklepie internetowym http://www.tanie-tusze.net Już straciłem rachubę, bo dawno takich zamówień nie czyniłem, ale wydaje mi się, że warto zamawiać online wszelkiego rodzaju tusze i tonery.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
karolciahoho
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 49

PostWysłany: Wto Cze 05, 2018 2:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do tego warto dorzucić dobry telefon, żeby się osoby w biurze ładnie prezentowały Smile U nas szefostwo zmieniło dresscode i wprowadziło telefony służbowe - LG V30, bardzo fajny telefon musze przyznać Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
klara28
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 94

PostWysłany: Pon Cze 11, 2018 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej,
na pewno przyda wam się konkretne pióro, ja swoje kupiłam na https://alibiuro.pl/pl/c/Piora-Parker/286 rewelacyjne pióro, lekko się trzyma i doskonale wygląda Smile polecam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
bartek88
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 71

PostWysłany: Sro Cze 13, 2018 9:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakbyś potrzebował np. kserokopiarki to zamiast kupować można wypożyczyć tutaj, wyjdzie Ci znacznie taniej http://smartcopy.eu Kserokopiarki Olivetti
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy