FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zakup mieszkania z dożywotnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Prawo na rynku nieruchomości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KDudek
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 1

PostWysłany: Sob Sie 12, 2017 7:26 am    Temat postu: Zakup mieszkania z dożywotnikiem Odpowiedz z cytatem

Witam, jestem na kupnie mieszkania od starszych osób które nie są moją rodziną. Wiem jakie ryzyko wiąże sie z kupnem mieszkania od osób żyjących - jeszcze mogą mnie przeżyć, ale za to wartość mieszkania jest znacznie mniejsza. Jestem kompletnym laikiem w kwestii prawnych, do tej pory kupiłem sobie tylko conajwyzej auto (mam 27 lat). Nie kupowałem nigdy nieruchomości. Jak uregulować kwestie zapisu mieszkania na mnie, kiedy zapłacić za mieszkanie, co zrobić aby po śmierci obecnych właścicieli mieszkanie było w 100% moje, w jaki sposób uniknąć płacenia podatku za to mieszkanie ( o ile to możliwe ).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Michalina1
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 5
Skąd: Mielno

PostWysłany: Czw Paź 26, 2017 7:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja się na tym kompletnie nie znam. Nie jestem w stanie pomóc...
_________________
To, że się coś rozumie, nie znaczy wcale, że ma się to jasno przed oczami. Gdyby jedno i drugie było jednocześnie możliwe, życie byłoby prostsze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Prawo na rynku nieruchomości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów