Wysłany: Czw Kwi 14, 2016 11:05 am Temat postu: ABI w firmie
Wiesz wszystko o własnym biznesie? Poczytaj ten artykuł http://wiktorprzedsiebiorczy.pl/abi-w-firmie/ Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych nakazują przedsiębiorcom dokonanie rejestracji ABI w firmie. W jakim celu? Czym zajmuje się administrator danych osobowych w przedsiębiorstwie? Jakich formalności należy dopełnić, żeby go zarejestrować? Więcej na stronie
Ja właśnie szukam opinie o szkoleniach prowadzonych przez tą firmę http://itls.pl/oferta/administrator-bezpieczenstwa-informacji-szkolenia-abi/ . Jeśli nasz pracownik będzie oporny, to ewentualnie zdecydujemy się na outsourcing ABI. Jest to też jakiś pomysł. Powiem wam, że trudno dostosować się do nowych przepisów zwłaszcza, że pozostało niewiele czasu. Zastanawiam się jak wam się udało ogarnąć ten temat?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach