FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Urządzam biuro rachunkowe - co na podłogę?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kotycz
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 866

PostWysłany: Pią Sty 22, 2016 12:47 pm    Temat postu: Urządzam biuro rachunkowe - co na podłogę? Odpowiedz z cytatem

Co najlepiej sprawdzi się jeśli chodzi o wyłożenie podsadzki w biurze rachunkowym?
Jaką podłogę położyć, żeby za szybko się nie niszczyła? Wiadomo, że klienci i pracownicy będą tam chodzić często i gęsto, więc takie bardziej domowe rozwiązania odpadają.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Hipoteczna
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 1214

PostWysłany: Pią Sty 22, 2016 5:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rzeczywiście w takim miejscu jak biuro rachunkowe podłoga ma prawo zużyć się dość szybko. Jeśli jednak zależy ci na tym, żeby połączyć jakoś dobrą cenę i jakość, to pomyśl o wykładzinie.
Wiem, jak to brzmi, ale wykładzina przeznaczona do takiego użytkowania jest znacznie bardziej wytrzymała niż takie, do których jesteśmy przyzwyczajeni z domów. Tutaj: http://www.matrax.pl/oferta/wykladziny-do-biura widać dokładniej co mam na myśli.
Cenowo jest dużo taniej niż np. w przypadku kafelków, a i samo położenie takiej podłogi trwa znacznie krócej, więc nie musisz wyłączać tego pomieszczenia z pracy na dłużej na dzień czy dwa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Eliza
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 624

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2016 7:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolega wyżej zdecydowanie ma racje w takich pomieszczeniach na podłogę warto położyć wykładzinę. Mozesz sobie tutaj http://sklep24.dywanywitek.pl/dzial-wykladzin,124.html sprawdzić jaki jest wybor. Do biura na pewno znajdziesz coś idealnego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
charlotte1991
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 1128

PostWysłany: Nie Kwi 10, 2016 4:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do biura z pewnością warto też zakupić gabloty np na ksiażki, dokumenty lub takie wiszące na informacje dla pracowników czy klientów. Jeśli chodzi o podłogę to my mamy wykładziny wszędzie i uważam, ze najlepiej się sprawdzają.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
olindaa87
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 33

PostWysłany: Pon Kwi 11, 2016 12:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja Ciocia ma biuro rachunkowe i ma wykładzinę dywanową . Najtaniej i najdłużej będzie Ci służyła podłoga z płytek ale wg mnie byłoby za mało przytulnie...Klient powinien poczuć się w biurze jak w domu Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
prowansja
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 285

PostWysłany: Czw Kwi 14, 2016 6:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej dywan, a na wejście takie specjalne wycieraczki systemowe z http://krakmat.pl/ , ładnie wyglądają i są praktyczne Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
basia87
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 51

PostWysłany: Sob Kwi 23, 2016 8:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wg mnie najbardziej praktyczne i trwałe rozwiązanie to parkiet Smile Można kupić solidny parkiet w dobrej cenie, zdecydowanie łatwiej utrzymać porządek niż na dywanie czy wykładzinie. Duży wybór mają na http://www.parkietymarzen.com.pl/, zobacz sobie koniecznie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
charlotte1991
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 1128

PostWysłany: Nie Cze 05, 2016 6:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na Twoim miejscu zdecydowałabym się na panele Smile
Poza tym zainwestuj w gabloty w których będziesz mógł umieścić przerózne informacje dla klientów czy pracowników. Myślę, że każda firma powinna mieć takie gabloty w gabinetach i na korytarzach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
magica
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 582

PostWysłany: Pon Cze 27, 2016 6:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biuro musi być przede wszystkim reprezentatywne. Tutaj jest kilka porad jak prawidłowo je urządzić: http://hobbydom.pl/urzadzanie-wnetrz-jak-zaprojektowac-domowe-biuro/ . Samodzielnie jednak trudno aranżować takie wnętrza, dlatego szukaj inspiracji i rad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
TomYam
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 1

PostWysłany: Pią Lip 22, 2016 11:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podłoga LVT. Płytka winylowa jest nie tylko niezwykle elegancja i świetnie wyglądająca, ale także bardzo wytrzymała i rzadziej spotykana u nas, więc na pewno zrobi wrażenie. Świetnie imituje drewno lub kamień, będąc przy tym przyjemniejsza "w kontakcie" że tak powiem, chociaż na boso pewno nikt tam nie będzie chodził Wink

http://sklep.wykladziny.pl/category.php?id_category=348
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kupiec
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 23 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Lip 23, 2016 11:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mocna podłoga drewniana - np z deski barlineckiej nada twojemu wnętrzu bardzo nowoczesny wygląd
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
liryka87
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 29

PostWysłany: Pon Lip 25, 2016 7:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że panele będą OK. Są praktyczne, łatwo utrzymać czystość i nie są drogie. Zobacz na parkietymarzen.com.pl - mają duży wybór i naprawdę dobre ceny Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
lublinka
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 848

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2016 11:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdybyś szukał wykładziny zajrzyj sobie na http://jaan.waw.pl/wykladziny-obiektowe.html Z tego co wiem mają bardzo przystępne ceny i duży wybór. Sama rozważam zamówienie tam wykładziny do całego biura. Obecnie mamy płytki, które się nie sprawdzają.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aairad
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 4

PostWysłany: Czw Wrz 08, 2016 8:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może coś co da poczucie takiej nowoczesności, jakieś takie lekkie kafelki? Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Preslidle
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 64

PostWysłany: Sro Lis 30, 2016 1:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

prowansja napisał:
Najlepiej dywan, a na wejście takie specjalne wycieraczki systemowe z http://krakmat.pl/ , ładnie wyglądają i są praktyczne Smile


Jeśli chodzi o wycieraczki systemowe, to z pełnym przekonaniem polecam firmę http://techemwycieraczki.pl/pl/. Robią wycieraczki systemowe już od 10 lat i mogą pochwalić sie realizacjami dla największych firm, w tym centr handlowych i znanych hoteli.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy